piątek, 3 maja 2013

Ponowne podcięcie włosów

Witam Was Kochane
 Straciłam na długości kolejne centymetry-około cztery.
Gdyby Wojtek mi nie ściął,wykruszyłyby się.
Teraz jak się patrzę na zdjęcia jest mi smutno,nie odrosną tak szybko.Już nie jestem "Tą"Mariką.
Na szufelce- ścięte moje kochane włoski.



Teraz czeka mnie długa droga.
Zamierzam:
-zmniejszyć wypadanie-wcierki,oleje,odpowiednie szampony(kiedy doczekam się LOVE2MIX?Pewnie wtedy, kiedy kupię,a kiedy kupię?)
suplemeny-pokrzywa ,skrzyp,Biotebal 5,masaż skóry głowy.
-przyśpieszyć porost i zagęścić!!!-podobnie jak wyżej.
Żal mi było każdego centymetra,a teraz przyzwyczajam się do nowej sytuacji.Wiem,że mając długie włosy ,myślałam o ich ścięciu,przemyślałam i stwierdziłam:"Ściąć zawsze można a zapuszczanie trwa miesiące"
Dziewczyny,kolejny raz dziękuję za komentarze które po prostu mnie" trzymają",sprawiają że na mej buzi gości uśmiech.
Z SERDUCHEM NA DŁONI
MARIKA


90 komentarzy:

  1. Jejku :( szkoda , ale dasz radę słońce :* Popatrz na moje włosy. są o wiele krótsze , ciesz się takimi jakie masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę dać radę.Widziałam Twoje włosy-są gęste!!!

      Usuń
    2. Gęste , ale cienkie :( Chcę długie i to już !!!!!!! Właśnie taka długość jaką masz teraz jest moją upragnioną ;*

      Usuń
    3. A ja chcę takie gęste!

      Usuń
    4. Masz gęste ! A przypadkiem Ci nie wypadają włosy ? Bo swego czasu mi bardzo wypadały i to była główna przyczyna moich rzadkich włosów .

      Usuń
    5. Wypadają-dziennie około dwudziestu

      Usuń
    6. Zależy to od dnia,czasem mniej,czasem więcej.

      Usuń
    7. Dziennie wypada do 100 także nie ma czym się przejmować :)

      Usuń
  2. Na pewno szybko odrosną, nie martw się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Może żeby Ci się nie dłużył czas poszalej z produktami? :) Nowe maski i odżywki, oleje, płukanki ziołowe jeśli Ci nie wysuszają włosów (a to akurat jest tanie, więc można zacząc od zaraz. Zioła na doz.pl kosztują około 2 zł za paczkę), półprodukty dodawane do gotowych odżywek albo w formie mgiełek... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonała rada-myślę o półproduktach.Dziękuję!

      Usuń
    2. No i jeszcze można kombinować z fryzurami :)

      Usuń
    3. Jeszcze co do półproduktów. Od kiedy odkryłam blogosferę, zapisuję sobie jako osobną listę zakupów właśnie półprodukty. Dzisiaj policzyłam ile na ZSK kosztowałoby mnie kupienie prawie wszystkiego, co na tej liście mam. A jest sporo i są to rzeczy, z których da się zrobić wiele kombinacji płukanek, mgiełek, plus dodawać je solo bądź parami czy w innych mieszankach do każdej maski i odzywki. Także możliwości jest tyle, że sądzę, że rok mi nie starczy na przetestowanie :D A zależnie od pojemności, zapłacę za wszystko, z dostawą, 100-150 zł. Kilka tygodni oszczędzania i będzie masa nowych włosowych rzrczy do robienia :)

      Usuń
    4. Ja w tym momencie zrobiłam listę podstawowych półproduktów-wyszło ok.70zł.Możesz mi napisać jaką grubość-obwód ma Twój kuc.

      Usuń
    5. Zanim zapomnę- dopiero załapałam, że jesteś z Bydgoszczy! :) A ja z Torunia! Ostatnio znalazłam jeszcze dwie włosomaniaczki-blogerki z Torunia. Chodzi mi po głowie spotkanie... :)

      Mój kiteczek ma jakieś 10 cm przy gumce. Źle nie jest. Za to im niżej tym gorzej i końcówka ma jakiś centymetr :D Powoli to obcinam, co 3 miesiące, mam nadzieje, że za jakiś czas te krótkie włosy dorosną do końców i będę je miała grube.

      Usuń
  4. Spokojnie , im bardziej myśli się o czymś tym później to przychodzi. Daj im trochę odżyć i na chwilkę zapomni o ich długości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tez za każdym razem jest żal, kiedy podcinam końcówki.
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego żeby Ci włosy odrosły jak najszybciej^^
    pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak są przepiękne ;) co to jest 4 centymetry, a przynajmniej włosy są zdrowsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie mogę przemóc, żeby pójść do fryzjerki i ściąć symboliczne koncowki, a ty musisz przezywac tyle centymetrów :< jesteśmy z Tobą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana odrosną nim się obejrzysz:) Szybciutko Ci rosną:)
    Jak dla mnie to one już są mega gęste:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na objętości straciły,kochana-dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  9. Twoje biedne włosy [*], trzymam za ciebie kciuki i za siebie żeby udało mi się zapuścić takie gęste i dłuuugie kłaczki jak twoje z przed kilku dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy nie ręka, odrosną ;)
    Niezależnie od długości, nadal są piękne i zdrowo wyglądające :)
    Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku, coraz krótsze się stają! :( Powiedz mi, że już ścinać nie bedziesz.
    A co do wypadania- też muszę coś z tym zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie-już koniec ze ścinaniem.Cały czas się zastanawiam,dlaczego ten głupi palnik nie działał,dlaczego ulatniał się gaz?

      Usuń
  12. Widzę, że sporo ścięłaś, ale naprawdę, Kochana, w dalszym ciągu, masz piękne włosy! Ja o takich mogę jedynie pomarzyć i nawet ta długość jest dla mnie nieosiągalna, więc ciesz się Kochana tym co masz i zapuszczaj powoli i cierpliwie. Masz piękne włoski serio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana,cieplutkie słowa dają wiele.

      Usuń
  13. Trzymam kciuki, mam nadzieję, że szybko odrosną. Głowa do góry Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo wszystko Twoje włosy są jednymi z piękniejszych w blogsferze i na ulicach. Ta gęstość w dalszym ciągu powala! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce,widziałam Twoje włosy-są o krok- co najmniej-przed moimi.Ze swoich włosów uczyniłaś cudeńko-warto dbać.Cieszę się ,że jesteś,po prostu-że jesteś.

      Usuń
    2. Pomyliłam się o pięć kroków.

      Usuń
  15. Kochana Twoje włosy są piękne niezależnie od długości! I spórz z drugiej strony - będziesz miała większą motywację walcząc o to, żeby szybciej odrosły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ,motywację mam i to ogromną.Ruszam "z całą parą"-Dziękuję za wsparcie.

      Usuń
  16. świetnie teraz końcówki wyglądają! gdyby nie to, że mam raczej kręcone włosy chciałabym mieć podcięte w linii prostej :) nie ma co żałować kilku centymetrów, lepiej mieć krótsze i ładniejsze niż dłuższe ze zniszczonymi końcówkami :) poza tym i tak masz długie i piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa pomagają,zamykam oczy i czuję się o wiele lepiej.

      Usuń
  17. Uwierz, że wiele dziewczyn chciałoby mieć takie zdrowe, błyszczące i gęste włosy jak Ty obecnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde takie słowa działają na mnie jak słońce-dziękuję.

      Usuń
  18. Naprawdę jest fajnie :) Można też pomyśleć z drugiej strony - latem krótsza fryzura jest wygodniejsza, mniej czasu trzeba włosom poświęcić, mniej produktów na nie zużyjesz itd. :)
    Trzymaj się, bo i tak bardzo silna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog :D

    Zapraszam...
    http://fotosesyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak swoją drogą masz bardzo ładne nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana jesteś "tą" Mariką i zawsze będziesz :)
    włosy odrosną tylko potrzeba czasu, wiem łatwo mówić :(( ale jesteś silna i wytrwała w pielęgnacji :)
    ja sama czekam na podcięcie jak tylko spotkam sie z siostrą (mieszkamy w innych miastach) i też coś czuje, że pójdzie mi sporo bo końcówki mam w opłakanym stanie ;/ Damy radę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ciągle masz dłuższe włosy niż ja:) No i nie będzie Ci tak gorąco latem! a za chwilę znowu będziesz błyszczeć piękną taflą:)
    Kochana już mam dla Ciebie odlane Love2mix:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają naprawdę bardzo korzystnie :) no i co za końcówki :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  24. Nadal piekne włosy ! Poza tym masz nowy włosy cel :) pomyśl sobie, że latem będzie Ci wygodniej :)

    włosy są idealnie równiótkie ! Twój TŻ zrobił to lepiej od fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fakt włosy są idealnie proste, jak by ścięte przez "fachowca" :)
    Pięknie błyszczą i wyglądają na bardzo grube i gęste nie to co u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E,tam-nie wierzę byś miała w gorszym stanie niz ja-pozdrawiam!

      Usuń
  26. :( szybko odrosna. Sa zdrowe i geste takze nadal zachwycaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,mam nadzieję że nie staną w miejscu!

      Usuń
  27. Szybko odrosną :)) Ja mam niewiele krótsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję ,że uda Ci się spełnić wszystkie cele ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. kochana mimo wszystko ja nadal patrze na Twoje włosy i myslę sobie "cholera ale sa piękne, gęste, zdrowe i błyszczące" i Ci ich zazdroszcze;p Włoski odrosną, tylko nie martw się tym tak bardzo bo stres i nerwy niestety powodują nasilone wypadanie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie,boję sie że wpadnę w błędne koło.

      Usuń
  30. Ważne, że są tak piękne i błyszczące!
    Wydają się na prawdę gęste, zawsze Ci ich będę zazdrościła bez względu jakiej długości by były!
    Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana jak sie zapszerz to Ci szybko odrosna. Super ze nadal sa zdrowe i sie nie krudza czy lamia. Trzymam kciuki w drodze do dawnej dlugosci :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze zrobi im takie podcięcie ! za jakis czas będą jeszcze ładniejsze i zdrowsze niż były! :) (chociaż nie wiem czy to możliwe ) :)
    Piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,nie-słońce nie pocieszaj-jesteś kochana

      Usuń
  33. Pamiętam jak obcinałam swoje we wrześniu - poszło ich jakieś 15 cm i już prawie odrosły ( przy czym podcinałam 3 razy końcówki), zobaczysz z Twoimi też tak będzie :*
    A co do Twoich włosów, to są to jedne z moich ulubionych w blogsferze ! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. wiem,że zapuszczanie to cięzka harówa,ale naprawdę twoje włosy nawet teraz wyglądają przepięknie!! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo długie, czy długie... one zawsze wyglądają pięknie! Takie miękkie, lejące - no tafla!
    Mam nadzieję, że się spotkamy na spotkaniu kuj-pom blogerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dasz rade masz piękne zdrowe włoski a przyrost z czasem będzie nawet sie nie obejrzysz a wrócą do dawnej długości;)trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana, właśnie przeczytałam, co Ci się przytrafiło :( Bardzo mi przykro, ale mam nadzieję, że włosy niebawem odrosną Ci jeszcze piękniejsze, niż były :* Wiem, co czujesz, sama dosłownie rozpaczałam przez ponad miesiąc (w zeszłym roku) i w tym, jak mi ostatnio koleżanka totalnie zawaliła strzyżenie (zamiast początkowego 1 cm wyszło jej ok. 6 i to niesamowicie krzywo obcięte) już się nie przejmowałam, tym bardziej, że to mała utrata długości. A na razie pozostaje wcieranie. Uszy do góry, włosy na pewno będą rosły jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło,że przeczytałaś moją historię.Z tego co piszesz wynika,że rozumiesz,co czuję-Dziękuje słońce!

      Usuń
  38. Co do moje wypadania to trudno mi powiedzieć :< wcześniej strasznie zaniedbywałam skalp , nic nie wcierałam, nic a nic, no może raz na miesiąc Jantar, zaczęły wypadać bardziej niż zawsze, normalnie mogłyby leżeć na półkach w biurze rzeczy znalezionych :D jakieś 2 tyg temu zaczęłam dbać o skalp : wcieram Heenarę albo olejek GP, przed każdym myciem coś + piję siemię i zaczełam pokrzywę pić i jest 100 razy lepiej :) Ale Ty wiem, że sporo robisz dla swojego skalpu, więc nie wiem jak Ci pomóc :( :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzięki słońce za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  40. Na pewno przesadzasz :* nie stresuj się, bo stres to nasz wróg! kurcze nie wiem ile mi wypada, bo nie liczę, mi przy myciu to raczej nie dużo, więcej przy czesaniu

    OdpowiedzUsuń
  41. moje wypadnie jak na razie się unormowało ;P

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne śliczne śliczne włosy!
    jak ja ci zazdroszczę :)
    zobaczysz.. szybko odrosną :)

    OdpowiedzUsuń