piątek, 2 sierpnia 2013

Olej z pestek winogron i avokado a włosy

Witam Was Kochane
Gorąco i duszno!Nie będę narzekała,przecież to drugi i ostatni miesiąc wakacji.
Lody,zimne picie,koktajle owocowe-i jest dobrze!

Pisałam już o olejach,mieszankach olejowych-Sesie,Khadi.Bhingraj(marzy mi się olej Baikal do farbowanych włosów).
Dzisiaj napiszę o olejku z pestek winogron,który miałam szczęście wypróbować dzięki Imprevisivel
Jak widać buteleczka jest ładna,widać ile oleju zużyłyśmy.
OLEJ Z PESTEK WINOGRON
Pozyskiwany,jak sama nazwa mówi,z pestek winogron w wyniku tłoczenia na zimno.
Ze względu na swe właściwości pielęgnacyjne,olej powinien znależć się w każdym domowym zaciszu.

Olej zawiera NNK(niezbędne nasycone kwasy tłuszczowe) ,witaminy(A, D,E,K-rozpuszczalne w tłuszczach ),minerały,zawiera pierwiastek-BÓR,który odpowiedzialny jest za ilość stężenia estrogenów w organiżmie.
Ogromną rolę odgrywają bioflafonidy-wpływają na układ sercowo-naczyniowy.

W kosmetyce składniki oleju wykorzystywane są przede wszystkim jako antyutleniacze,które spowalniają procesy starzenia,wspomagają produkcję kolagenu i elastyny.

W wielu kosmetykach przeznaczonych do twarzy,czy też do włosów znajdziemy właśnie ten olej!

Posiada doskonałe działanie nawilżające,odżywcze-polecany szczególnie  do cery naczyniowej,suchej z problemami,nie zatyka porów skóry.

Olej wykorzystywany do pielęgnacji ciała,wspaniale spisuje się na włosach.Nawilża je,uelastycznia,WYGŁADZA.

JAK STOSUJĘ OLEJ Z PESTEK WINOGRON?
Wmasowuję we włosy,omijam skórę głowy,godzinę przed myciem,zmywam łagodnym szamponem,nakładam odżywkę lub maskę.
Włosy są mięciutkie,wygładzone,błyszczą się.
Na plus przemawia jego konsystencja,olej jest bezwonny.
Można go kupić w Biedronce za około 14 złotych.Polecam.




A co z olejem  Avokado?
Olej z awokado otrzymywany jest w wyniku tłoczenia na zimno miąższu dojrzałego owocu awokado, będącego owocem wiecznie zielonego drzewa smaczliwki właściwej. Olej, w zależności od pochodzenia, wykazuje różną mętność i intensywność barwy. Posiada naturalny faktor ochronny.
 
Olej z awokado jest niezwykle bogaty w liczne składniki odżywcze. Zawiera wysokie stężenia kwasu olejowego, kwasu linolowego, palmitynowego, stearynowego oraz aminokwasów, białek, witamin A, C, D, E i soli mineralnych,NNKT
 
Widoczne zmarszczki pod wpływem regularnego stosowania oleju z awokado potrafią zostać całkowicie wypchnięte na zewnątrz, a obecność silnych antyutleniaczy warunkuje trwały efekt młodej i jędrnej skóry.
 
Ze względu na swoje liczne właściwości pielęgnacyjne olejek coraz chętniej wykorzystywany jest w produkcji preparatów do pielęgnacji włosów. Już jednokrotna aplikacja wyraźnie poprawia kondycję włosa, nawilża go i chroni przed mikrouszkodzeniami. Olej z awokado wykazuje również działanie łagodzące i przeciwzapalne. Bez wątpienia może być stosowany przez osoby o skórze wrażliwej, skłonnej do podrażnień.Informacje 


JAK GO STOSUJĘ?
Olej podobnie jak ten z pestek winogron posiada podobną konsystencję i właściwości.
Do tej pory,dla mnie -Olej z pestek winogron równał się -wygładzenie,a olej avokado-blask.
Stosuję go podobnie jak poprzednika.Po rozprowadzeniu,odczekuję około godziny i zmywam.
Efekty niestety nie są tak zadawalające,jak przy zastosowaniu oleju z pestek winogron.
Dodatkowo cena-100ml-około20złotych.
Ostatnio stosuję go na buzię i jestem zadowolona.

Dziewczyny,od pewnego czasu nie stosuję olei(Khadi,Sesa,Bhringraj )na skórę głowy.Co zauważyłam?Zmniejszenie wypadania.Oczywiście zdarza się,że wypadają w zbyt dużych ilościach.

Teraz boję się powrócić do dawnej pielęgnacji,czyli-olej na skórę głowy,włosy....

Z SERDUCHEM NA DŁONI
MARIKA

39 komentarzy:

  1. Chyba przejdę się po ten olej z pestek winogron i wypróbuję go na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest dobry i tani a jak wydajny.Na włosach działa cuda!Niekiedy lepiej się spisuje od indyjskich.

      Usuń
  2. Wow, efekt po tym z pestek winogron jest super :)
    Buziol Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))To dzięki Kindze!-Pozdrowionka!!!!

      Usuń
  3. Mnie ciekawi olej avokado:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Olej z pestek winogron miałam kiedyś, jednak chciałabym spróbować tego z awokado..

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię olej z pestek winogron, i lubię też odżywkę Garniera z Awokado, ale samego oleju jako takiego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten olej z pestek winogron, ale akurat nie stosowałam go na włosy :)
    Myślę, że nawet jeśli używałabyś najzwyklejszego szamponu i zwykłej odżywki Twoje włosy byłyby i tak przepiękne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana Martunia wie jak mnie pocieszyć-dziękuję.

      Usuń
  7. U mnie też winogronowy spisuje się całkiem nieźle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie po sesie też wypada więcej włosów, z pestek winogron mam w domu, ale nigdy nie miałam go na włosach, chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie,może moja skóra głowy ma dosyć olejków?Nie wiem co robić?A winogronowy jest super,zawsze można zużyć go w kuchni:))

      Usuń
  9. Muszę sobie kupić ten winogronowy.
    Awokado mnie kusiło, ale jakoś po Twoim poście spadło na niższe miejsce chciej listy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pestek winogron stoi w kuchni. Az sprobuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rób zdjęcia w słońcu, bo Cie kiedyś okrzyczę :D u mnie avocado w sumie nic takiego nie robi, zobaczymy jak olej kokosowy Parachute(za niedługo będę go mieć :>)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusi mnie ten pierwszy olej, aż skoczę do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pestek winogron mnie zaciekawił, szukam jakiegoś nowego oleju więc pewnie przetestuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham olej z pestek winogron , niesamowicie wygładza i nabłyszcza moje włosy. Muszę się w niego na nowo zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. od kiedy nie stosuję olejowania rownież zmniejszyło mi się wypadanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za olejem z pestek winogron,bo mam po nim włosy szorstkie jak szczotka :D Ostatnio na skórę głowy nakładam tylko kokosową vatikę i zauważyłam,że zmniejszyło się wypadanie i ustąpiło okropne swędzenie,które od paru tygodni mnie prześladowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ ,ja również mam problemze swędzeniem,pomaga mi neutralny szampon NS.Jest wspaniały.

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Olejek z winogron jest super .! fajny blog :)

    zapraszam do siebie:
    http://youngliarsxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zużyłam już ponad 3 duże butle tego oleju z pestek winogron :) świetny jest nie tylko do włosów, używałam go też do ciała, do twarzy, do paznokci.. Moje włosy jedynie lekko wygładzał i odrobinę poprawiał elastyczność więc dużej różnicy nie zrobił, jednak lubię go bo jest tani, wygodny w aplikacji (rzadka konsystencja) i wielofunkcyjny :) na awokado czaiłam się ostatnio w sklepie zielarskim ale pani mi odradziła ze względu na cenę i małą pojemność (jeszcze istnieją uczciwi sprzedawcy) i poleciła mi olej z kiełków pszenicy, który był o połowę tańszy a przy tym spisał się świetnie, mocno nabłyszcza i wygładza włosy, a przy tym jest leciutki i bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałaś wszystko,co można o nim powiedzieć:))

      Usuń
  20. muszę chyba wypróbować ten olejek bo strasznie mi włosy lecą :(

    OdpowiedzUsuń