poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Maski Organic Shop a moje włosy/Śpiesz się powoli

Witam Was Kochane
Trudno uwierzyć,jak szybko upływa czas.Już za tydzień (niecały)Święta.
W tym roku jestem zdana na siebie,a więc ciasta,sałatki i inne potrawy,które królują co rok na naszym stole,muszę wykonać sama, przy pomocy Wojtka.
W sumie nie martwi mnie to!Moje marzenie-święta bez gości,w gronie rodzinnym!

Kochane ostatnio pisałam o balsamie  Organic shop,marokańskiej księżnej.
Dzisiaj przedstawię Wam trzy maski.

I.Maska do Włosów Organiczny Jaśmin i Olejek Jojoba

II.Maska do Włosów Grecka Figa i Olej Migdałowy

III.Maska do Włosów Organiczne Avokado i Miód

 

Maska do Włosów Organiczny Jaśmin i Olejek Jojoba

 

 

Maska do włosów na bazie organicznego ekstraktu Jaśminu i oleju Jojoba.

Ekspresowa maska do włosów nadaje włosom wspaniałą puszystość, gęstość i objętość.


Skład:Aqua with infusions of Organic Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Organic Jasminum Officinale Flower Extract, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Canaga Odorata Flower Oil, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.
 Na początku maskę traktowałam po macoszemu.

Za pierwszym razem,po jej zmyciu,włosy wyglądały jakby były pozbijane w strąki.
Z czasem zaczęłam się do niej przekonywać-przyciągał mnie aromat i efekty,które uzyskiwałam po jej użyciu.
Maska,podobnie jak jej siostry,jest zbita,odwracając opakowanie-nic nam nie wycieknie.

Maska do Włosów Grecka Figa i Olej Migdałowy

 

Maska do włosów na bazie organicznego ekstraktu Figi i Migdałowego oleju.

Nasycona maska do włosów wyśmienicie pielęgnuje włosy, dodaje im jedwabnego blasku, gładkości, sprężystości i przynosi ulgę przy układaniu i rozczesywaniu włosów.

 Skład:Aqua with infusions of Organic Ficus Carica Fruit Extract, Organic Prunus Amygdalus Dulcis Oil; Cetearyl Alcohol, A, Cetrimonium Chloride, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Olea Europaea Fruit Oil, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

Maska spośród całej trójki,ma najbardziej delikatny aromat.
Co tu dużo pisać,spełnia obietnice producenta.Należy uważać z ilością jaką nakładamy na włosy,może przeciążyć.

Maska do Włosów Organiczne Avokado i Miód

 

Maska do włosów na bazie organicznego oleju Avokado, białego Miodu i Keratyny.

Ekspresowa maska do włosów wyśmienicie regeneruje włosy od cebulek aż po same końce, wzmacnia strukturę włosów, dodając im elastyczności i zdrowego wyglądu.


 Skład:Aqua with infusions of Organic Persea Gratissima Oil, Honey Extract, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Hydrolyzed Keratin, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

Tą maskę miałam możliwość przetestowania przed jej zakupem dzięki Eve.
Maska przynosi wspaniałe efekty-włosy stają się silne,błyszczące i pachnące.
Maseczki umieszczone są w ślicznych opakowaniach.Każda z nich w zależności od składu ,zachwyca swą szatą graficzną.
Maski mają  zbitą konsystencję- są bardzo wydajne.
Mają przyjemne składy.
Maski nie zawiodły mnie.Ładnie nawilżają ,wygładzają ,nie ma mowy o puchu.Ich działąnie jest (u mnie)o wiele lepsze niż działąnie maski laminującej Love2mix.
Nakładam je na długość włosów na około 30 minut,po czym zmywam.
W przeciwieństwie do marokańskej księżnej -swej kuzynki,maski sprawdzają się solo,bez udoskonaleń.
Każda maska ma przepiękny zapach.


Cena -około 25 zł
Dostępność-sklepy rosyjskie
W Skarby Syberii jest promocja!
Polecam każdą z nich!

 P.S.I
-Dawidku ,pisz ładnie!
-Mamo,ograniczasz mój rozwój!
-...
-Chcę zostać lekarzem!Pokaż mi choć jednego,który ładnie pisze.
 P.S.II
Idąc w supermarkecie,wołam do Dawida:
-Kochanie ,pośpiesz się,idziesz tak wolniutko
-Mamo,co Ty chcesz,mamy wolną Polskę!!!

Z SERDUCHEM NA DŁONI
MARIKA

62 komentarze:

  1. Mam tą z jaśminem, ale jeszcze nie używałam. Mam nadzieję , że się sprawdzi :-)
    Hihi Dawidek mistrz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam nadzieję,że się sprawdzi.Kochana weź pod uwagę,że niekoniecznie musi się sprawdzić za pierwszym razem-po trzech razach,zaczęła przynosić efekty.Buziole!

      Usuń
    2. Po trzech razach -u mnie

      Usuń
  2. Oj kusisz Kochana, jak trochę powykańczam zapasów to się skuszę na którąś :)
    Dawidek właśnie rozświetlił mój dzień ♥♥♥
    Buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana-polecam.Jest mi bardzo miło,że Dawidek rozświetlił Twój dzień.Mam nadzieję,że nie jesteś smutna!Przesyłamy tysiąc buziaków -albo i więcej:))Uśmiechnij się!

      Usuń
  3. Zaciekawiła mnie ta maska z avokado i miodem. Jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że sprawdziłaby się i to wyśmienicie,masz mocne i gęste włosy-maska nie tylko odżywiłaby je(są i tak już odżywione i pełne blasku)ale i lekko wygładziła-pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. We wcześniejszym poście widziałam, że jesteś posiadaczką wcierki Kulpol :) Gdzie zdobyłaś dokładnie wcierkę Kulpol? Poluje na nią od dawna i nie mogę trafić:) Skuteczna przy wypadaniu włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,ja ją zauważyłam przypadkowo w małej drogerii-dla mnie to był szok.Pomaga w walce ze wzmożonym wypadaniem włosów,co więcej przyśpiesza porost.Jeśli będę w tym sklepiku i będzie dostępna-mogę ją Tobie kupić.

      Usuń
    2. No właśnie jej nigdzie nie widziałam, a kupowałaś ją może w Bydgoszczy?

      Usuń
    3. Jeszcze się rozejrzę, jakby co się zgłoszę. Dziękuje jesteś kochana:)

      Usuń
    4. nie ma sprawy,daj znać

      Usuń
  5. Czas biegnie nieubłagania i w sumie jestem przerażona że przez te wszytskie miesiące tak mało zrobiłam...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://rshontel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lekarz jak nic! :)

    Kusisz tymi maskami! :) Myślę, że mimo wszystko najchętniej wwąchałabym się w jaśminową, chociaż z tego co piszesz może być dla mnie zbyt ciężka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce-może ale nie musi-to zależy ile jej nałożysz i kiedy -przed czy po myciu.Ja po prostu przesadziłam!Buziole!

      Usuń
  7. dziś przeczytałam o recenzje u Eve jednej z masek natura siberica (tak to się piszę? :P )
    morze martwe a teraz te cudne u Ciebie o tych.. i o ile byłam wcześniej przekonana co do zakupu tamtej to teraz mam "muzgopląs" ;p nie iem już co brać.. wszystko mi się takie fajne wydaje ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * planeta organica

      widzisz.. mówiłam że mam już mózgopląs, nawet nie wiem co pisze
      i dodatkowo napisałam mózg przez U ;o
      ;p

      Usuń
    2. MÓZGOPLĄS mam nieustannie!Kochana maski z tej serii bardziej wygładzają-jeśli na to zwracasz uwagę ,to one zdają egzamin.Również mam maskę Natura Siberica i Planeta Organica Morze Martwe p /w włosów.Słońce-trudno jest wybrać-wiem.pozdrawiam

      Usuń
  8. Rozmowy z Dawidkiem mnie powaliły <3 Hahah ale urwis mały rośnie!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie-potrafi się z wszystkiego wywinąć.Buziole:))

      Usuń
  9. Która z tych masek jest najtreściwsza i najbardziej obciążająca(nie licząc tej, którą mam)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz miodowego avokado-jaśminowa.:))

      Usuń
    2. Jest treściwsza od miodowego avokado?

      Usuń
    3. Kochana,między nimi postawiłabym znak"="

      Usuń
  10. Zaciekawiłaś mnie tymi maskami. Co do rozmówek z Dawidem, to strasznie mnie rozbawiły :) Bardzo inteligentnego masz synka :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski są godne uwagi ze względu na swe działanie i skład.Dawidek potrafi również nas rozbawić do łez.Pozdrawiam:))

      Usuń
  11. Teksty Twojego dziecka wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarujesz tym włosami, piękne są. Moim dużo brakuje do takiego wyglądu i długości. A syna pozdrów ode mnie i powiedz, że ma racje. Nie zbijaj jego marzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj motylu,w takim tempie jak rosną Twe włosy,to niedługo będziesz miała dłuższe od moich.Oczywiście pozdrowię i nie odbiorę mu marzeń:))

      Usuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będziesz miała okazję?Nic nie wiadomo.:))

      Usuń
  14. Nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy, ale czytam dużo pozytywnych opinii, być może kiedyś się skuszę na jakiś ich produkt. Twoje włosy jak zawsze powalają, śliczne są!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam!Dziękuję,ale co do moich włosów to daleko im do takich,jakie opisujesz.Boję się co będzie dalej.:))

      Usuń
  15. Ja tak samo ale kuszą niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusza mnie wszystkie 3 i widnieja juz na mojej liscie ;) Jako, ze Euroshop wycofal maski PO, pewnie te zakupie jako nastepne :)
    Dzieci rozbrajaja :D! Mama przestan sie czepiac, bo z lekarza nici beda i bedzie na Ciebie :D! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbawiłaś mnie kochana-dobrze,nie będę się czepiała!Maski są dobre,biorąc pod uwagę Twoje włosy-sprawdzą się-jako pierwszą polecałabym miodowe avokado:))BUZIAKI Ewuniu!

      Usuń
  17. Haha wolna Polska mnie rozwaliła:D Dzieciaki mają takie kreatywne główki^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie jak rozbawiła!Mina Dawida podczas wypowiadania tych słów była bezcenna:))

      Usuń
  18. Na miód i awokado mam ogromną ochotę!

    Szykuje się lekarz w rodzinie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michasiu-polecam!Ten aromat-hm...
      Oj z tym lekarzem są perypetie-wybrnie z każdej sytuacji:))pozdrowionka

      Usuń
  19. Chyba zacznę używać tych maseczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam.Wiem,że nie są najtańsze ale wynagradzają nam to swą wydajnością!:))

      Usuń
  20. nie mam jeszcze żadnej ;/ i niestety nie będę mieć póki nie zużyję innych kosmetyków ;/ aww chce takiego synuśka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę zabrać się do zużycia swoich zapasów.Dziękuję-synuś właśnie śmieje się:))

      Usuń
  21. Jaśminowa mi się marzy, wyobrażam sobie jak cudownie musi pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,pachnie ładnie-może to nie jest aromat typowego jaśminu,ale wciąga!Ta wersja właśnie mi się kończy-najczęściej jej używałam.Pozdrowionka.

      Usuń
  22. Stwórz jakieś miejsce do zapisywania dialogów z dziećmi bo genialne są! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym.Dawid właśnie siedzi obok mnie i tłumaczy:"Mamo,nie powiedziałem w wolnej Polsce,w moim wydaniu to było tak:"Bo żyjemy w wolnym kraju,a jak jesteśmy w temacie-mogę wolno pisać..."

      Usuń
  23. Nie miałam tych masek, ale składy wyglądają dość fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie-składy są krótkie,konkretne.jeśli będziesz miała możliwość polecam-promocja w Skarby Syberii.

      Usuń
  24. Oj kusi mnie kusi, chyba najbardziej ta z grecką figą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na początku kusiła z avokado.Nie była dostępna więc w zastępstwie kupiłam dwie pozostałe i nie żałuję.Pozdrowionka.

      Usuń
  25. Mam wersję figową i z awokado i zdecydowanie lepiej działa u mnie ta druga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszytko,mam nadzieję że nie zawiodłaś się na wersji z figą:))

      Usuń
  26. Jaśmin i olej jojoba przemawia do mnie najbardziej :*
    Kochanie, ja też będę szykowała święta z Kamilem i przy pomocy Mamy ale zostajemy w domu i nie jedziemy nigdzie - czas na stabilizację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej maski zostało mi na kilka użyć-najczęściej jej używałam.
      Słońce,nie ma jak to spędzenie świąt w gronie tych najbliższych sercu-wtedy nic już nie potrzeba!

      Usuń
  27. Nigdy nie używałam tych masek, ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że sprawdziłyby się-to maski uniwersalne.Należy tylko uważać z ilością jaką nakładamy na włosy-Pozdrawiam:))

      Usuń