poniedziałek, 1 października 2012

Miesiąc z życia moich włosów

WITAM KOCHANE


Wrzesień upłynął szybciutko,czas płynie ,niedługo minie kolejny i kolejny itd.
Aj-nie będę przecież podejmować dyskusji filozoficznych.

Moje włosy miały okazje ,by obrazić się na mnie w tym miesiącu,byłam leniwa-TUMIWISIZM.
Obudziłam się,gdy zaczęły bardziej wypadać.

A więc:

MYCIE:
-szampon Vichy dercos aminexil na skalp ,na długość hipp bądz, alterrę granat avokado,
-pharmaceris keratineum do włosów osłabionych wypadających,
-emolium nawilżający -bez sls,parabenów,silikonów'
Kilka razy użyłam Facelle-stwierdziłam,że nie dla mnie on ci-włosy ,już podczas mycia były suche,czułam ,że coś nie tak-odstawiłam tak jak Isanę z pantenolem słynny żel ,fakt natłuszcza ale stoi sobie teraz spokojnie w łazience.

ODŻYWKI:

Używam głownie do spłukiwania ,by ułatwić rozczesanie.
-alterra-granat i aloes,
-Mrs Potter's-do włosów farbowanych .


MASKI:
-WAX KAMILLE do włosów jasnych,
-stapiz silk,
-biovax-do włosów ciemnych.

WCIERKI:

-radical-ampułki


OLEJE:

-sesa,
-migdałowy,
-sezamowy,
-z alterry, 

SUPLEMENTY:

-skrzyp+pokrzywa-piję'
-Witaminy z grupy B-powyższa herbatka może z nas je trochę wypłukać,
-magnez,
-vitapil z biotyną -zaczęłam.










Co zamierzam w pażdzierniku-HM,HM,HM




 Tak jak w życiu-lubię zmiany ,więc po skończeniu jednego kosmetyku-albo i nie-zacząć nowy inny.

Używać nadal szamponów i odzywek bez silikonów .
Olejować systematycznie-głownie migdałem i sezamem-w tym miesiącu sesa na skórę głowy.
Dokończyć radical i zacząć kurację lotonem seboradin z czarną rzodkwią.
SPAĆ W  WAROCZU-oczywiście na luzie ,ja i warkocz.
NIE MARTWIĆ SIĘ WSZYSTKIM ZA BARDZO.
Jeść więcej owoców i warzyw-no i włączyć SIEMIE LNIANE.


A CO BYM CHCIAŁA
-maskę drożdzową lub łopianową
-olejek łopianowy
-balsam na propolisie kwiatowym

BUZIAKI

MARIKA

45 komentarzy:

  1. Nie mogę oderwać wzroku od Twoich ślicznych włosków.
    Mogą Ci polecić szampon Novoxidyl, w sumie troszkę tańszy niż Vichy. Oby dwa miałam i dobrze się spisywały. Jednak wydaje mi się, że Novixidyl lepiej.
    Moje Kerium LRP już się kończy, myślę nad ampułkami Seboardin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Chciałabym takie mieć nieustannie-niestety trzeba pracować nad włoskami

      Usuń
  3. Wow! piękne włosy :) Zazdroszczę ich długości i kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne wlosy, jejku zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne włoski! :) i jakie długie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie błyszczą i są takie dłuuugie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, ale długie i zadbane włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki połysk, nie mogę się nadziwić Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie, ja też wariuję jak mi włosy wypadają..
    Teraz zaczęłam dbać maksymalnie i robię co mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Twoje włosy ślicznie się błyszczą.... Wiesz chciałabym zobaczyć jak będą wyglądać w delikatnych falach... Zrobisz? :)
    P.S
    Jeżeli chcesz odlewkę BingoSpa nie ma sprawy, te maski o których pisałaś u mnie na blogu już miałam chciałabym wypróbować coś innego, może jakiś olej, albo inna maskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się :) Najwyżej jak już będziesz miała coś nowego to mi wyślesz :)
      Patrzę o której dodałaś post....Spać nie możesz? :P

      Usuń
  11. dzięki:* ale przecież Twoje to już w ogóle są gęste piękne i ta długość!:O

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosów to mogę Ci zazdrościć, no piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale włosy <3aż mnie to motywuje, że każda ma takie fajne a ja nie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie cudowne włosy!

    O, mi olejek łopianowy z drzewem herbacianym bardzo dobrze wpłynął na stan skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże, jakie masz śliczne włosy! Normalnie się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne włoski, no idealne :)) dziewczyno, daj mi połowę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie kupiłam facelle do mycia włosów i ciekawe, czy u mnie się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja niedawno znalazłam w czeluściach mojej szafki z ziołami skrzyp i nie wiedziałam, do czego go zużyć - nie miałam pojęcia, że może wzmocnić moje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie masz śliczne i gęste włosy :)))
    zapraszam do mnie:))
    obserwujemy???

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne i jakie długie włosy super!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne włosy :)
    Myślę, że nie warto wszystkim się przejmować za bardzo nie tylko w październiku, ale cały czas :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń