poniedziałek, 1 października 2012

Miesiąc z życia moich włosów

WITAM KOCHANE


Wrzesień upłynął szybciutko,czas płynie ,niedługo minie kolejny i kolejny itd.
Aj-nie będę przecież podejmować dyskusji filozoficznych.

Moje włosy miały okazje ,by obrazić się na mnie w tym miesiącu,byłam leniwa-TUMIWISIZM.
Obudziłam się,gdy zaczęły bardziej wypadać.

A więc:

MYCIE:
-szampon Vichy dercos aminexil na skalp ,na długość hipp bądz, alterrę granat avokado,
-pharmaceris keratineum do włosów osłabionych wypadających,
-emolium nawilżający -bez sls,parabenów,silikonów'
Kilka razy użyłam Facelle-stwierdziłam,że nie dla mnie on ci-włosy ,już podczas mycia były suche,czułam ,że coś nie tak-odstawiłam tak jak Isanę z pantenolem słynny żel ,fakt natłuszcza ale stoi sobie teraz spokojnie w łazience.

ODŻYWKI:

Używam głownie do spłukiwania ,by ułatwić rozczesanie.
-alterra-granat i aloes,
-Mrs Potter's-do włosów farbowanych .


MASKI:
-WAX KAMILLE do włosów jasnych,
-stapiz silk,
-biovax-do włosów ciemnych.

WCIERKI:

-radical-ampułki


OLEJE:

-sesa,
-migdałowy,
-sezamowy,
-z alterry, 

SUPLEMENTY:

-skrzyp+pokrzywa-piję'
-Witaminy z grupy B-powyższa herbatka może z nas je trochę wypłukać,
-magnez,
-vitapil z biotyną -zaczęłam.










Co zamierzam w pażdzierniku-HM,HM,HM




 Tak jak w życiu-lubię zmiany ,więc po skończeniu jednego kosmetyku-albo i nie-zacząć nowy inny.

Używać nadal szamponów i odzywek bez silikonów .
Olejować systematycznie-głownie migdałem i sezamem-w tym miesiącu sesa na skórę głowy.
Dokończyć radical i zacząć kurację lotonem seboradin z czarną rzodkwią.
SPAĆ W  WAROCZU-oczywiście na luzie ,ja i warkocz.
NIE MARTWIĆ SIĘ WSZYSTKIM ZA BARDZO.
Jeść więcej owoców i warzyw-no i włączyć SIEMIE LNIANE.


A CO BYM CHCIAŁA
-maskę drożdzową lub łopianową
-olejek łopianowy
-balsam na propolisie kwiatowym

BUZIAKI

MARIKA

45 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Taki komplement-tyle radości-chylę głowę

      Usuń
  2. Nie mogę oderwać wzroku od Twoich ślicznych włosków.
    Mogą Ci polecić szampon Novoxidyl, w sumie troszkę tańszy niż Vichy. Oby dwa miałam i dobrze się spisywały. Jednak wydaje mi się, że Novixidyl lepiej.
    Moje Kerium LRP już się kończy, myślę nad ampułkami Seboardin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękne, błyszczące włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Chciałabym takie mieć nieustannie-niestety trzeba pracować nad włoskami

      Usuń
  5. Wow! piękne włosy :) Zazdroszczę ich długości i kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,te słowa wiele dla mnie znaczą

      Usuń
  6. przepiękne wlosy, jejku zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne włoski! :) i jakie długie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie błyszczą i są takie dłuuugie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, ale długie i zadbane włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki połysk, nie mogę się nadziwić Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. dokładnie, ja też wariuję jak mi włosy wypadają..
    Teraz zaczęłam dbać maksymalnie i robię co mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Twoje włosy ślicznie się błyszczą.... Wiesz chciałabym zobaczyć jak będą wyglądać w delikatnych falach... Zrobisz? :)
    P.S
    Jeżeli chcesz odlewkę BingoSpa nie ma sprawy, te maski o których pisałaś u mnie na blogu już miałam chciałabym wypróbować coś innego, może jakiś olej, albo inna maskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się :) Najwyżej jak już będziesz miała coś nowego to mi wyślesz :)
      Patrzę o której dodałaś post....Spać nie możesz? :P

      Usuń
  13. dzięki:* ale przecież Twoje to już w ogóle są gęste piękne i ta długość!:O

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosów to mogę Ci zazdrościć, no piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale włosy <3aż mnie to motywuje, że każda ma takie fajne a ja nie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie cudowne włosy!

    O, mi olejek łopianowy z drzewem herbacianym bardzo dobrze wpłynął na stan skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże, jakie masz śliczne włosy! Normalnie się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne włoski, no idealne :)) dziewczyno, daj mi połowę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie kupiłam facelle do mycia włosów i ciekawe, czy u mnie się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja niedawno znalazłam w czeluściach mojej szafki z ziołami skrzyp i nie wiedziałam, do czego go zużyć - nie miałam pojęcia, że może wzmocnić moje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie masz śliczne i gęste włosy :)))
    zapraszam do mnie:))
    obserwujemy???

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne i jakie długie włosy super!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne włosy :)
    Myślę, że nie warto wszystkim się przejmować za bardzo nie tylko w październiku, ale cały czas :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń