wtorek, 9 października 2012

Maseczka jajeczna

Witam Was Kochane

Przytłacza  mnie pogoda za oknem ,cóż jesień...

Ale uśmiech musi być- choć na trochę choć na chwilę .

Czytając blogi,parę tygodni temu,natknęłam się na maseczkę z mlekiem i miodem z apteczki babuni-może nie maseczkę a kompres.Wiadomo,chciałam ją mieć.


Będąc w sklepie zielarskim zauważyłam ją,rety-jaka była moja radość,która zgasła w samochodzie,gdy dokładnie przeczytałam,a tam jak byk-MASECZKA JAJECZNA.

Bałam się ją otworzyć,ze względu na zapach ale jak to zrobiłam wypowiedziałam wielkie słowo-WOW.

Przeczytałam skład przez chwilę nie dowierzałam ,że może zawierać tyle naprawdę korzystnych składników dla włosów i skóry głowy.

Dobrze,że jej nie oddałam.

SKŁAD
Aqua,cetearyl alcohol-zmiękcza,nawilza,dimethicone-SYLIKON,Quaternium-91-konserwant,,cetrimonium methosulfate-antystatyk,zmiękcza,konserwant,propylene,glycol,parfum-zapach,hexyl cinnomal-zapach jaśminu,DMDM hydantoin-konserwant,methylchloroisothiazolinone,methylisothiazolinone-konserwanty

Jeśli to byłby cały skład-fu,maska.

EKSTRAKTY

-triticum vulgare germ extract-ekstakt z kiełków pszenicy-NAWILŻA,WZMACNIA STRUKTURĘ WŁOSA,ODTWARZA NATURALNĄ OSŁONKĘ,WYGŁADZA POWIERZCHNIE,CHRONI PRZED UTRATĄ WODY,

-arnica montana flower extract-wyciąg z arniki górskiej- DZIAŁA ANTYSEPTYCZNIE POBUDZA KRĄŻENIE KRWI,USZCZELNIA NACZYNIA KRWIONOŚNE,

-panax ginesang root -EKSRAKT Z KORZENIA ŻEŃ SZENIA-WZMACNIA,REGENERUJE WŁOSY ,HAMUJE WYPADANIE WŁOSÓW ,ZAWIERA WITAMINY-A,B1,B2,B6,C,

-urtica dioica leaf extract-wyciąg z pokrzywy-WZMACNIA

CEBULKI,DZIAŁA ODŻYWCZO,OCZYSZCZAJĄCO NA SKÓRĘ GŁOWY I WŁOSY, 

-capsicum frutescens fruit exract-eksrakt z owoców papryki-DZIAŁA STYMULUJĄCO NA WZROST WŁOSÓW,POPRAWIA KRĄŻENIE SKÓRY GŁOWY ,

-succiruba bark exract-wyciąg z kory chinowca-DZIAŁA WZMACNIAJĄCO NA WŁOSY,
HAMUJE WYPADANIE

OD PRODUCENTA

Maska do włosów farbowanych,rozjasnianych,zniszczonych.
Maseczka jajeczna dzięki zawartości składników naturalnych i ochronnych poprawia wygląd i kondycję włosów.
EFEKTY
-włosy odżywione i wypielegnowane,
-błyszczące,miękkie,puszyste,
-wygładzone,przyjemne w dotyku.

ŻÓŁTKO-żródło protein i substancji lipidowych,które warunkują nawilżenie włosów,
OLEJ RYCYNOWY-działa pielęgnująco i kondycjonująco,przywraca włosom blask.


MOJA OPINIA
   

Maska jest bardzo dobra.Ma dobry skład.Niektórym sylikon może przeszkadzać -mi nie,tym bardziej,że nie jest to ciężki ani trudno zmywalny.
Nie zawiera parabenów,sls.
Konsystencja jest idealna,łatwo aplikuje się na włosy-na skórę głowy nie nakładam-włosy po jej zmyciu są takie jak obiecuje producent-miękkie,wygładzone,miłe w dotyku.

POLECAM
CENA-ok.7zł.
BUZIAKI

MARIKA

26 komentarzy:

  1. gdyby nie DMDM hydantoin to by była nawet fajna :/ widziałam coś podobnego w rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra opinia i dobra cena :) ja jednak uwielbiam maseczki Biowax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana biovax u mnie zagościł na stałe-uwielbiam te kosmetyki

      Usuń
  3. Jak tylko będę w polsce to pierwsze co zrobię to napad na sklep zielarski hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ceny kosmyków Joanny są świetne :) Nie miałam tej, ale bardzo polubiłam kompres z miodem i mlekiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jej nie miałam , ale raczej nie kupię bo moje włosy ( nie wiem czemu :() nie lubią tych składników :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się być całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba za słabo szukam, bo nigdzie nie mogę dostać żadnej maski z Joanny ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo o niej słyszałam, muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam kompres, maska ma chyba lepszy skład:)
    Kompres trochę mi obciążał włosy:) Natomiast gdy używałam go w chlorowanej wodzie(u lubego) był zbawieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez chwilę się dziś nad nią zastanawiałam, bo najprawdopodobniej będę testować któryś z kosmetyków Joanny (mogłam wybrać jeden kosmetyk do testów). Ale nie mam włosów rozjaśnio/anych ani farbowanych stąd jej nie wybrałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam wczoraj kompres :) Jeszcze nie wypróbowałam, ale zapach ma bardzo ładny. Ciekawa jestem tej Twojej. Niestety nigdzie jej nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  12. A wiesz, że ja miałam ją w koszyku kiedyś, ale to samo skojarzenie, zapach będzie nie do zniesienia, więc nie wezmę ;d
    A chciałabym wcześniej powąchać :)
    Teraz chyba kupię, bo cena jest śmieszna a Joanna ma fajne rzeczy do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze z chęcią bym ją wypróbowała....Tylko gdzie ja ją u siebie kupię.... Nie ma szans.... Poszukam na all....o.

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt wow to pewnie w większości zasługa silikonu i quaternium-91 (też filmformer, nawet gorszy niż silikon). skład nie zachęcił mnie do zakupu :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stronię od silikonów.Długie włosy wymagają naprawdę dużej dozy cierpliwości.Po całkowitym odstawieniu silikonów,filmfomerów,włosy po pewnym czasie zaczęły się łamać,trochę się podłamałam ale znalazłam podobną notkę u ANVEN,która miała podobne objawy.Wszystko jest dla ludzi,najważniejsze wiedzieć co się używa,jak,jaki sposób by się pozbyć i jakie są tego skutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie jestem przeciwniczką silikonów. Są bardzo dobrze zbadanymi substancjami powłokotwórczymi (z resztą mam u siebie stosowną notkę na ten temat - zachęcam do przeczytania). Stronię od polyquaternium i quaternium - nie zostały przeprowadzone żadne badania na temat ich zmywalności. Tak jak mówisz - wszystko jest dla ludzi. Dla MNIE maska/kompres/odżywka (whatever - to sztuczny podział bez wyraźnych granic), która opiera się na filmformerach automatycznie jest zbędnym wydatkiem.
      Ale to tylko MOJA opinia i nikomu nie każę się z nią zgadzać ;)

      Usuń
  16. Kto by się spodziewał! Nie wiedziałam, że Joanna robi z tej serii również maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa maska, chętnie wypróbuje :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłabym wypróbować tę maskę w celach ochronnych,bo niestety to głównie dimethicone i quaternium robią ten efekt wow :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio długo się zastanawiałam w sklepie nad tą maską, ostatecznie jednak nie kupiłam, bo muszę najpierw wykończyć te, które już mam ;)

    OdpowiedzUsuń