środa, 3 października 2012

Szamponiki u Mariki


Witam Was Kochani

Dzisiaj o moich szamponach.Oto one:

 Od lewej

- ZIAJA_KURACJA WZMACNIAJĄCA-Z proteinami z białego łubinu,substancji o udowodnionej skutecznosci przeciw wypadaniu włosów.Polecany przy ŁZS,łupieżu,problemach hormonalnych,po zabiegach fryzjerskich.

Zapach jest miętowy,przyjemny.
Szampon wydajny,mimo SLS polecany do codziennego stosowania.
Był ze mną przez miesiąc i nie zawiodłam się.-POLECAM.
Cena-ok 8 zł
-PHARMACERIS K_KERATINEUM-skoncentrowany szampon do włosów osłabionych,mających skłonność do wypadania.
Podobnie jak Ziaja ,przeznaczony do codziennej pielęgnacji.
Szampon doskonale myje i jest mega wydajny. w skład wchodzi wyciąg z czerwonych winorośli,zawierający witaminę P-przyjazną dla włosów.
Szampon nietylko pomaga w walce z wypadaniem również stymuluje wzrost nowych bejbików.
Zapach-przyjemny
cena-ok 25 zł
-VUCHY DERCOS-z aminexilem,zawierawitaminy PP,B5,B6-typowy do usunięcia wzmożonego wypadania.
Zapach-ładny,subtelny
cena-4O-5O zł-DROGI-ale pomaga,można używać tylko na skalp w ilości groszka 1O-groszówki.Stosuję go co jakiś czas a mam połowę-jest wydajny.
-EMOLIUM -Moja perełka-uratował mi m skalp,który przepilingowałam-i  to tak ,że "BOLAŁY WŁOSY".
Typowo nawilżający polecany do włosów odwodnionych,do podrażnionej skóry głowy.Bez sls,parabenów,silikonów,siarcznów.Tym szamponem można myć włosy dziecka od pierwszego roku życia.

TO MOJA CZWÓRKA  ULUBIONYCH MYJADEŁ
FACELLE-umyłam dwa razy i odłożyłam.Dobrze oczyszcza.
Tadaam- isana-żelik z pantenolem,dobrze natłuszcza,jak widać na zdjęciu ,mało go ubyło więc nie mam wyrobionego zdania.


Tutaj włosy po myciu,po rozczesaniu TT-mam w ręku-końcówki bawią się w wywijanego,a gdy doprowadziłam je do porządku,fotograf "padł" .Muszę wykombinować coś ,by umieścic aparat we właściwym miejscu i wykorzystać opcje samowyzwalacza.

Czasem myślę ,by obciąć parę cm,włosy długie wymagają opieki,cierpliwości-pomyślę


BUZIAKI

MARIKA

31 komentarzy:

  1. Szkoda je obcinać, tyle o nie dbasz :)
    Jednak doskonale Cię rozumiem, wiem ile czasu trzeba poświęcić.
    Właśnie myślę nad nowym szampon, bo już powoli dobijam dna :) Myślę nad powrotem do Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadł mi w oko szampon Vichy, jak będę w potrzebie to już wiem po co sięgnąć :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam VICHY-nie będą to pieniądze wyrzucone w błoto

      Usuń
  3. Moim numerem jeden jest facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę w końcu wypróbować facelle,a włosy masz boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. taaa wiem coś o poświęceniu czasu włosom :P i chociaż nie mam długich włosów to kręcone sprawiają nie mniej problemu... Mimo to teraz i tak jest już o niebo lepiej dzięki szczotce TT :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne włosy!!!

    Nakręciłyście mnie na to Facelle i Isanę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mi wypadanie nie ustąpi, to chyba zdecyduję się w końcu na ten szampon vichy, bo już powoli nie wiem czego się chwytać.

    Włosy cudne, oj cudne. Też mnie czasem nachodzi myśl o ścięciu (mimo że nie są aż tak długie jak Twoje ;)), ale na szczęście szybko mija.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne długie włosy. Też bym chciała takie mieć :-) Jak na razie lubię Ziaję Med. Emolium mnie ciekawi, jak ich inne kosmetyki. Facelle mam zakupiony, ale jeszcze musi poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie wspaniałe włosy !
    I taaaaakie długie <3
    sama zapuszczam i nie wiem kiedy doczekam się takiej długosci :P

    dodaje do obserwowanych, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie zazdroszczę Ci TT, a Emolium muszę zakupić bo jak na razie wszystkie moje szampony mnie zawiodły....

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne włosy, szkoda ich obcinać:<

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączysz się do tagu?
    http://zajrzyjdoszufladki.blogspot.com/2012/10/maseczka-z-lnu-mielonego-tag.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne włosy:)
    ostatnio kupiłam Facelle i jestem ciekawa, jak się u mnie sprawdzi, bo tyle dobrego o nim czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten z Vichy wygląda na interesujący. A włosy - cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne włosy <3 :) Ciekawa jestem tego olejku isany, mam wersję Isana Med i muszę wreszcie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jejuuuu.. masz przepiękne włosy! :)
    Właśnie jest promocja na facelle. Dużo czytałam, że dziewczyny myją nim włosy. Ja póki co nie mogę się przekonać ale ciekawa jestem rezultatów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię kosmetyki marki Emolium ;) choć cena może odstraszać
    włosy śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten szampon Pharmaceris, lubię go.
    Ostatnio się przymierzam do kupienia szamponu czy odżywki z ziaji, skoro tak polecasz może kupie jak gdzieś spotkam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz długie włosy, piękne! ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. mam Pharmaceris, ale go nie lubię, jest strasznie "ostry" dla moich włosów. Facelle sprawdził się bardzo dobrze, a olejek Isana na razie służy mi do mycia ciała - do włosów jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ błyszczące włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam Facelle i Isanę - lubię je :) Ale Ty masz cudne,gęste włosy! A ta długość...boskie są :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam kiedyś Vichy i badzo mi pomógł razem z tabletkami Inneov - warto szukać promocji;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, muszę poszukać zdjęcia włosów przed, bo nie wiem, czy jeszcze mam takie :) Często robię porządek na dysku :)
    Postaram się wkurzić zdjęcie "podkładu" biodermy na twarzy, jak tylko będę miałą wolną chwilkę :)
    Dzisiaj odebrałam z apteki lotion i szampon Seboradin z rzepą.

    OdpowiedzUsuń
  25. Będziesz zadowolona słoneczko

    OdpowiedzUsuń
  26. Ej Kochana Ja myślę, że u Ciebie będzie lepszy efekt ponieważ Twoje włosy są lepszym stanie. Poza tym nie każdy jest uczulony na alkohol denat :)
    Trzymam kciukolce żeby u Ciebie wszystko było ok :*

    OdpowiedzUsuń