sobota, 6 października 2012

Tagi+Z ukrytej kamery

Witam Was kochane

Niedawno zostałam otagowana przez WSPANIAŁĄ ALEX I SZUFLADKĘ

Zasady tagu
-umieść baner z linkiem do inicjatora tagu'
-umieść zasady tagu na swoim poście,
-napisz,kto cię otagował,
-zamieść raz w tygodniu recenzję maseczki 
-otaguj minimum 5osób
Z kolei ja taguję
 

-Claudeńkę,
-Ewelkę
-Milky Chocolate,
-Blondi
-Kornelę
- Lilię
Kolejny tag-tą radość sprawiła mi KOCHANA KAMILA ZIEL.





Dla mnie to zaszczyt.
Zasady:
-Wklej obrazek taga
-Odpowiedz-JEŚLI TWÓJ BLOG MIAŁBY WŁOSY,
JAKIEGO BYŁYBY KOLORU
-oznacz 5 blogów ,które mają ładne szablony,ciekawe posty
Oznaczam:
-Cathy,
-Dziewczyna mojego chłopaka,
-Alex,
-Angel-a,
-Balsamowo
Moja odpowiedz-Jeśli mój blog miałby włosy byłyby koloru ciemnego brązu.


A teraz,z ukrytej kamery:
Z tego ,co widzę to ....właśnie nie wiem ,co robię


Hm,chyba robię warkocz.

A wszystko to przez M.,który po zrobieniu zdjęć moich włosów,dalej pstrykał fotki i miał niezłą zabawę z moich "figur",które przedstawiałam, a to tylko dwie pozy.

BUZIAKI 

MARIKA


13 komentarzy:

  1. Dziękuję :* Jutro coś napiszę i otaguję kilka osób.
    Na pierwszym zdjęciu z ukrytej kamery widać fajny blask :D Faktycznie, dziwne pozycje ale za to włosy dobrze widać

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za otagowanie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci bardzo Słonko :*
    Fajne pozy, dobrze, ze zostały uchwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to czekamy na pierwsze recenzje maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje za otagowanie :D i czekam na recenzje ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za pamięć :*postaram się dodawać co miesiąc recenzje ;) a zdjęcia bardzo kreatywne:) hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej super zdjęcia!:))pięknie wyglądają Twoje włoski:)
    Dziękuję za tag:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Te Twoje włosy !
    dzieki za tak :))

    OdpowiedzUsuń