piątek, 26 października 2012

Moje włosy w pażdzierniku

Witam Was serdecznie

Pażdziernik nie jest tak straszny dla moich włosów jak myślałam,mam nadzieję że do jego końca nic się nie pogorszy-mam na myśli hejrusie.

SZAMPONY
Vichy z aminexilem,
Hipp dla dzieci.
ODŻYWKI
Alterra -granat z aloesem,
Mrs Potter's z aloesem,
Artego bez spłukiwania.
MASKI
Alterra granat z aloesem-mój KWC.
Stapiz silk line repair ,
Łopianowa i drożdzowa.
Wcierki
Seboradin z czarną rzodkwią,
Radical -ampułki
Oleje
Migdałowy,sezamowy,sesa, 
Suplementy
Vitapil
Inne
Olejek Kallos-super do rozczesywania

Zauważyłam,że czasem tracę cierpliwość przy rozczesywaniu włosów-mimo TT
Włosy zależnie od dnia -raz lepiej ,raz gorzej.
Jeśli chodzi o wypadanie-wypadają-już nie chce mi się martwić.

PLANY NA NASTĘPNE 3O DNI

Wypróbować ruskiej bani z jagodami i maski organicznej z figą.
Pić drożdze,siemie lniane i to chyba wszystko.

Oczywiście fotka 

DZIEWCZYNY PRZYPOMINAM O ROZDANIU- http://mariolka2.blogspot.com/2012/10/rozdanie-u-mariki.html


BUZIOLE 

MARIKA 

48 komentarzy:

  1. wow! jak się pięknie błyszczą!u mnie październik był raczej kiepskim miesiącem

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :-) Do rozczesywanie polecam http://www.nasalony.pl/kosmetyka/domowe-abc/573-szczotka-do-wlosow-tangle-teezer

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam patrzeć na Twoje włoski :)
    Też stosuję wcierkę Seboradin. Troszkę drażni mnie zapach, ale da się wytrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba też powrócę do drożdży :)
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja zazdroszczę ruskiej bani, bo już dawno chodzi mi po głowie :(
    jednak poczekam jeszcze dopóki nie skończę kilku kosmetyków do włosów i poproszę Świętego Mikołaja o jakieś ciekawe rosyjskie produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękne włosy! Chyba muszę sobie zacząć układać plany pielęgnacji, przy ilości kosmetyków to włosów jakie zużyłam będzie o wiele wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z planami jestem na bakier-jedynie podsumowywuję i łapię się za bańkę.

      Usuń
  7. Masz cudowne włosy :)
    Ja z Vitapilu przerzucam się na witaminę A+E bo jakoś efektów nie widzę, ale to dopiero w grudniu - trzeba przerwę zrobić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie błyszczą i są takie gęste! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa maski organicznej z figą bo zastanawiam się nad jej kupnem. + Masz tak cudowne włosy , że moje z zazdrości się , aż zbuntowały ! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisz tak ,bo mam dużą wyobrażnię i właśnie widzę Twoje włosy.Tak ,jak już pisałasm-zależy od dnia.Dziękuje słonko za komplement.

      Usuń
    2. Rety ,bym,przez tą bańkę,nie dostała sama w swoją-z tych masek-drożdzowa,łopianowa-nie jestem zadowolona.

      Usuń
  10. śliczne masz te włoski... takie długie *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie długie włoski :) tez bym chciała takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny ,naprawdę mnie rozklejacie.JESTEŚCIE KOCHANE,A TERAZ POTRZEBUJĘ TEGO co dostaję od Was-tu na blogu się uśmiecham...

      Usuń
  12. Dłuuuugie i mega błyszczące (czyżby podczas wieczornych spacerów włosy zastępowały odblaski? hihihihi ;). Nie no, jak zwykle jestem zakochana w Twoich włosach, też chcę już takie. :<

    Co do wypadania, też powoli zaczynam stosować taką politykę i jakoś mi z tym lżej (nie tylko na głowie, hehe). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za komplement-wow.A z Tym podejściem jest łatwiej-co ma być ,to będzie-oczywiście nie zostawiajmy wszystkiego losowi,róbmy ,co robimy a czas pokaże.

      Usuń
    2. Dokładnie, trzeba działać, a nie panikować - co ma być to będzie. A im mniej zmartwień w głowie, tym więcej włosów na niej. :)

      Usuń
    3. Dokładnie ,człowiek jest wtedy bardziej szczęśliwy

      Usuń
    4. Musiałam, aż sprawdzić, że niby na zdjęciu tylko ładne... oj, wybacz kochana, ale coś dalej mi się nie chce w to wierzyć. ;))))

      Usuń
  13. woooow, ale masz włosy :)) piękne, gęste, błyszczące! cuuudowne! Miałam kiedyś ten szampon Vichy z aminexilem, fajnie zatrzymał wypadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz piękne włosy, też miałam takie ale ścięłam i żałuję ...
    świetny blog , obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne lśniaće włosy

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej! Prześliczne kłaczki, takie długie i lśniące, tylko o takich marzyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje włosy są cudne! Gęste i do tego gładkie. A taka długość...marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po raz kolejny stwierdzam, że moje włosy są jakby na bocznym torze jeśli chodzi o ich pielęgnację :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne włosy! Takie długie i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne masz włoski!
    Dziękuję Ci bardzo za odwiedzinki i udział w rozdaniu, ale nie widzę Słoneczko swojego bloga w blogrollu Dobre Dla Urody.

    OdpowiedzUsuń