czwartek, 18 października 2012

Otagowana/Zdjęcie z wakacji-ROZDANIA

Witam Kochane

Ostatnio zostałam otagowana przez przemiłą ,kochaną ALEX,wspaniałą KAMILĘ ZIEL,sympatyczną Hinatę-DZIĘKUJĘ-CZUJĘ SIĘ WYRÓŻNIONA

MOJE BLOGOWE SEKRETY

ZASADY
1.Zamieścić baner w poście odpowiadającym na tag.
2.Napisz ,kto Cię otagował i zamięść zasady zabawy.
3.Odpowiedz na wszystkie pytania.
4.Zaproś do zabawy 5 innych blogerek

PYTANIA

1.Ile czasu prowadzisz blog i jak często publikujesz posty
Bloga prowadzę od sierpnia 2O12roku.Posty publikuję 3-4 razy w tygodniu-gdy myślenie mnie nie boli.
2.Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności
Hm,Hm-raz -długi raz,niekiedy w pierwszej kolejności
3.Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym,że prowadzisz bloga
Tak,nie kryję się z tym.Blogowanie bardzo wciąga a rodzina rozumie to i nie ma nic przeciwko temu.
4.Posty jakiego typu interesują Cię u innych blogerek
Posty na temat włosów,kosmetyków-ich analizy
5.Co zazdroscisz czasem blogerkom
Włosów,jeszcze raz włosów i umiejętności pisania interesujących postów
6.Czy zadarzyło się Ci kupić kosmetyk tylko po to,by móc go zrecenzować na swoim blogu
Tak-niedługo będzie recenzja
7.Czy pod wpływem blogów urodowych,kupujesz więcej kosmetyków,a co za tym idzie wydajesz więcej kasy
Oj tak-recenzje niektórych kosmetyków są tak fantastyczne,że trudno się oprzec-oczywiście w portfelu kasy mniej
8.Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty
Z życia-np.jeśli pojawia się problem ,a ja go pokonuje-to przekazuję innym jak to zrobić,gdy byłyby w podobnej sytuacji
9.Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga,tak że chciałaś go usunąć
Tak-gdy moja choroba się zaostrzyła-nerki
PYTANIE DODATKOWE
1O.Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn
Słomiany zapał,napiszą kilka postów a potem likwidują blog.
Taguję
DEMENE-dziewczynę,która oczarowała mnie swym blogiem i swą wiedzą
EVE-za inspirację i rady ,których udziela i każdemu jest w stanie pomóc,za to że jest
MASSIEDRAN-za przemiłe komentarze
DZIEWCZYNĘ MOJEGO CHŁOPAKA-za to,że jest i obdarowwuje mnie dobrym słowem
MAKAPAKE-za naturalność  za to,że jest sobą,przemiłą dziewczyną

I KOLEJNY TAG-naprawdę bardzo fajny z ciekawymi pytaniami.
Otagowała mnie-CIASTECZKO-przemiła dziewczyna,której bardzo dziękuję,czuję się zaszczycona oraz kochaniutka Małolata-kłaniam się



MOJE WŁOSY W PIGUŁCE

ZASADY
Odpowiedzieć na pytania.
Otagować 5 osób.
Podziękować osobie,która nominuje


1.Twój naturalny kolor włosów

Moim naturalnym kolorem jest brąz

2.Twój obecny kolor włosów

Ciemny brąz

3.Aktualna długość włosów
75cm
4.Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy
Tak z 5 cm jeszcze
5.Jak często podcinasz końcówki
Co 3-4 miesiące
6.Twoje włosy są proste ,kręcone czy falowane
Proste druty
7.Jaką porowatość mają Twoje włosy
Porowatość-niska
8.Jakie są Twe włosy-np.suche,przetłuszczające się
Trochę mam suszu na głowie
9.Jak wygląda Twój rytuał codziennej pielęgnacji
Ok.2 h przed myciem wcieram olej,potem myję włosy szamponem czasem z SLS czasem bez-myję metodą kubeczkową-potem nakładam maskę na określony czas-nie używam suszarki ani prostownicy.
1O.Czego nie lubią Twoje Włosy-np.wiatru,silikonów,wszystko co przyjdzie do głowy
WIATRU
11.Co lubią Twoje włosy-np.olejowanie,spacery przy blasku księżyca
Moje włosy kochają deszcz-nie znalazłam jeszcze takiej odżywki,która sprawiłaby by wyglądały jak po deszczu.
12.Jaka jest Twoja ulubiona fryzura
Czuję się dobrze ,gdy moje włosy są rozpuszczone
13.Gdyby włosy umiały mówić,to co by powiedziały
Tylko nas nie szarp
14.Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację
Od wiosny 2O12 roku-PYTANIE OPCJONALNE

Taguję
ALEX-Dziewczyna jest niesamowita;zna się na tym co robi
ANGEL-Ę-Pisze wspaniałe komentarze,jest bardzo twórcza
KORNELĘ-Słoneczko
KAMILĘ ZIEL-Zawsze sprawia mi niespodzianki,świetna dziwczyna
EWELKĘ-Tak jak powyżej wymienione dziewczyny-JEST-a to bardzo ważne.
Pozwolę sobie dodać jeszcze jedną bardzo wartościową dziewczynę
NIKT- WIELKI -ONA
Jeśli chodzi o sekrety ,to mam jeszcze jeden
NIE BOJĘ SIĘ KROWY-O,O,O,O


ROZDANIE U LEWINKI TRWA



 Pozdrawiam
MARIKA
  
                       

24 komentarze:

  1. hahaha :) Świetne ostatnie zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;żebyś wiedziała jak ja się bałam-jejciu

      Usuń
  2. pełno tych tagów, dziękuję bardzo :* a krówki są słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. haha a ja się boję krów ;/ :D haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehhe, ostatni sekret jest świetny, ja niestety boję się krów, bo kiedys jedna mnie pogoniła, zołza jedna;/

    Dziękuję Ci Kochanie za otagowanie, niedawno odpowiadałam na ten TAG :)

    I bardzo bardzo dziękuję Ci za to, że Ty też masz dla mnie zawsze dobre słowo i tyle optymizmu :) No i nie szarp tych włosków hehh ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak na marginesie ,to mnie także pogoniła tylko mała krowa a uciekałam tak ,że nie wiem kiedy znalazłam się prawie na drzewie

      Usuń
  5. Ojej,tak bardzo dziękuję! :* Ostatnie zdjęcie z krową do złudzenia przypomina mi pole w moich okolicach...tylko że na tym "moim" oprócz krów pasą się też kozy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mieszkam całe życie na wsi a boję się krów :D a w sumie nie wiem czemu :D
    Tag świetny :D
    Chciałabym mieć Twoją figurę :) Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta krowa na zdjęciu była uwiązana,myślisz że podeszłabym bliżej-NIGDY

      Usuń
  7. Ojej, dziekuje Mariko za dobre slowa. Pierwszy raz mnie ktos otagowal...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za otagowanie :). Fajne to zdj z krowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za otagowanie! :) Chociaż odpowiadałam już na ten tag :*
    Ehhh chciałabym, żeby moje włosy miały 75 cm! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcie z wakacji :D
    Zazdroszczę długości włosów ;)

    OdpowiedzUsuń