środa, 5 września 2012

AMLA I TO PLUS!

Witam!
Za oknem ponura pogoda bynajmniej u mnie w Bydgoszczy-już tęsknie za latem.

No tak ,to nie jest temat postu!

AMLA PLUS-zamawiając ten olejek byłam pewna,że jest on "daburowski"-tak to jest jak się"dokładnie czyta.A więc nie Dabur a Emami.W sumie ,czy to ma znaczenie?

Nie posiadałam wersji klasycznej-szkoda nie ma porównania.

AMLA PLUS to olejek,który przypadł mi do gustu.
ZAPACH jest niezły ,wiem że niektóre osoby narzekają,mi przypadł do gustu;na włosach pozostaje do następnego mycia.
DZIAŁANIE olejku jest bardzo dobre,pamiętam jak użyłam go pierwszy raz-nie mogłam się nadziwić efektami-miękkie,mega lśniące włosy;byłam zachwycona do momentu gdy dowiedziałam sie o negatywnym działaniu parafiny,przemyślałam -i tak go używam ,skoro ma takie działanie to szkoda rzucić w kąt.

Zauważyłam,że moje włosy stały sie grubsze!!!!Ale było to dla mnie zaskoczenie i to pozytywne.

W skład olejku wchodzi
-amla-wzmacnia włosy
-aloes -znany ze swych nawilżających właściwości
-henna-może przyciemniać włosy,pobudza do wzrostu,odżywia
-słodkie migdały-kopalnia białka,nadaje blask,nawilża
Dziewczyny napiszcie ,czy miałyście już ten olejek,chętnie poczytałabym o klasycznej Amli.

A ja chcę lato
Mega buziaki!
marika
P.S.dzisiaj padnięta


13 komentarzy:

  1. U mnie upał, lata ciąg dalszy. Tak myślałam, że wrzesień - czas szkoły (chociaż nie dla mnie) - będzie upalny, zamiast miesiące wakacyjne ;p

    Amli ani takiej ani takiej nie miałam. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy :) ja mam na liście zakupowej właśnie ten z Dabur, zobaczymy jak się sprawdzi, ale najpierw próbuję sesy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam amle z dabur :) nie wiem jaka jest róznica pomiedzy tymi dwoma olejami
    dziękuję za odwiedziny i oczywiście subskrybuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne włosy! To najlepsza reklama tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne włosy:)
    ja też obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne włosy, zazdroszczę.
    Z olejkiem nie miałam do czynienia, ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jakie włosy :)
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam, ja też chce lato, i Twoje włosy ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. dzisiaj też w Bydgoszczy zimno, poczułam zbliżającą się jesień..
    jakie piękne włosy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, super informacje. przydatne na pewno na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń