czwartek, 6 grudnia 2012

Seboradin w ampułkach zadziwia

WITAM WAS KOCHANE

Dzisiaj mikołajki,mam nadzieję,że każda z Was jest szczęśliwa,już niedługo choinka będzie zachwycać nas....rozmarzyłam się.

Chcę przedstawić dzisiaj znany już kosmetyk-SEBORADIN W AMPUŁKACH.
OD PRODUCENTA
Seboradin to intensywna kuracja 14-dniwa do włosów wypadających,potrzebujących silnego wzmocnienia i regeneracji.

SKŁAD<DZIAŁANIE
Zawiera kompleks witamin z grupy B,ekstrakty roślinne,olejki eteryczne.Odżywia i wzmacnia mieszki włosowe.Wyciąg z czarnej rzodkwii wzmacnia włosy i stymuluje do szybszego wzrostu.ekstrakt z dziurawca łagodzi podrażnienia skóry głowy,eleminuje swędzenie,ekstrakt z kłączy tataraku,olejek kolendrowy,witaminy zapobiegają przetłuszczaniu,regulują pracę gruczołów łojowych.Olejek z drzewa herbacianego działa antybakteryjnie,hamuje rozwój mikroorganizmów w mieszkach włosowych.Olej rycynowy,aloes nadają włosom gładkości i połysk.
Pierwsze efekty pojawiają się już po dwóch tygodniach stosowania.Włosy stają się mocniejsze,mniej wypadają.
SPOSÓB DZIAŁANIA
Nanieść na skórę głowy i włosy zawartość całej ampułki-masować ok.dwóch minut.
MOJA OPINIA
Kupując ampułki byłam sceptycznie nastawiona..a tu..Rety-działa!
To prawda,wraz z innymi (biotebal-polecam)  spowodował zmniejszenie wypadania włosów.
Opakowanie zawiera 15 ampułek po 5,5ml
Jedna ampułka starcza na dwa razy,ja wsmarowuję tylko w skórę głowy.Zapach jest znośny ,nie jest trwały.Producent nie kłamie,jego słowa pokrywają się z rzeczywistością.To moje drugie opakowanie i nie ostatnie.
Cena ok.32zł.

BUZIOLE
MARIKA

      
 

24 komentarze:

  1. Chyba się nim zainteresuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawiedziesz się,mi 15 ampułek starcza na 30 dni

      Usuń
  2. O jak dziala to naprawde warto zainwestować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszące te ampułki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy te ampulki dzialaja na porost wlosow?
    zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej,w tym miesiącu w pielęgnacji włosów nic nie zmieniłam,dodałam tylko te ampułki i biotebal-przyrost taki,że nie mogę uwierzyć-ok.3-4 cm

      Usuń
  5. Ja aktualnie uzywa wcierki joanna rzepa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo..bardzo fajny produkt..bede miala go na uwadze :))
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto,tym bardziej,że jest wydajny i skuteczny

      Usuń
  7. Na szczęście włosy mi nie wypadają, wręcz przeciwnie, obrosłam w bejbiki jak jakaś małpa kudłata :)))
    Kochanie, Ściskam Cię :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz szczęśce! Również ściskam Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam, że to bardzo dobry produkt ;) Całe szczęście, że nie jest mi potrzebny :) Ale koleżanka kiedyś radziła się mnie co kupić na wypadające włosy i pamiętałam o tych ampułkach, oczywiście jej poleciłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z nadmiernym wypadaniem się nie borykam (to przez stres - minęło), ale słyszałam, że fajnie działa na porost włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A po ilu ampułkach można zobaczyć efekty?

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam lotion i balsam i będę testowac:)
    Lotion mam wzmacniający i bardzo wzmocnił mi cebulki że mogę wytrzymać w kucyku:) No i nowe włoski lepiej rosną:)):*

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie kusi lotion z Seboradinu :) ampulki mam z radicala i musze je dokonczyc :D wlac do jkiegoś pojemnka wszystkie razem i tak uzywac bo zgubilam koncowke :) pierwszy raz widze z Seboradinu ampulki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przed wizytą u dermatologa zastanawiałam się nad ich kupnem. Na wizycie dostałam receptę na Alpicort E. Jak na razie tym się kuruję.
    Pani dermatolog powiedziała, żeby nie przywiązywać wagi do szamponów, używać po prostu tego sprawdzonego a nie żadnego przeciw wypadaniu. Lepiej zainwestować w wcierkę. Chyba będę się tego trzymać, bo nic innego już mi nie zostało.

    OdpowiedzUsuń