niedziela, 30 grudnia 2012

Moje zapuszczanie włosów/Otagowana przez Gurmetkę-kosmetyki roku 2012

Witam Was Kochane

Króciutko napiszę,co używałam podczas AKCJI ZAPUSZCZANIA WŁOSÓW oraz wkleję parę fotek.

Z kosmetyków używałam głownie WCIERKI-radical w ampułkach,seboradin w ampułkach,seboradin loton-czarna rzodkwia.
OLJE-sesa,migdałowy,,łopianowy,kokosowy,
MASKI,ODŻYWKI-biovax do słabych i wypadających włosów,planeta organica-jaśminowa,z figą,z miodem i avokado,ruskie banie,złota ajuwerda,
SZAMPONY-vichy,emolium,alterra,pharmaceris,
SUPLEMENTY-vitapil z biotyną,magnez,witaminy z grupy B,
Biotebal 5mg .
stan wyjściowy-
Pod koniec listopada-początek grudnia-włosy sporo mi urosły-sama byłam pozytywnie zaskoczona

Pierwsze podcięcie
                        Drugie-wyglądają na dłuższe-ale to zależy od ustawienia itp.
A teraz
Zostałam otagowana przez przesympatyczną Gurmetkę

TAG polega na wyznaczeniu od 5 do 10 ulubionych produktów i półproduktów kosmetycznych roku 2012. Mogą to być te zarówno włosowe jak i niewłosowe.
ZASADY :
1. Wklej tagowy obrazek do wpisu
2. Wytypuj co najmniej 5 osób do odpowiedzi na tag
3. Opowiedz nam o swoich ulubieńcach minionego roku
 
Zaczynam
1.Maska Alterra-nie wypowiem się nad jej rolą w regeneracji włosów,gdyż akurat z tym nie mam problemu.Kosmetyk nawilża,podczas spłukiwania czuć "gładkość włosów"rozplątuje kołtuny,po prostu jest bardzo dobra!
2.Olej sesa-mój ulubiony-mam już kupione trzecie opakowanie,wcieram go w skalp,czasem we włosy a wtedy efekty zdumiwające!

3.Ampułki radical
Lekarstwo na wzmożone wypadanie włosów.
4.Ampułki seboradin
Podobnie oceniam jak radical-po używaniu radicala,zrobiłam przerwę a potem seboradim,myślę ,że przyrost zawdzięczam im i biotebalowi 5mg.
5.Maska biovax do włosów słabych i wypadających
Rewelacja-ta maska zawsze będzie u mnie!
Oprócz powyższych ,uwielbiam-kolejność przypadkowa
-ruską banię-z jagodami,i tą z chlebem żytnim,
-maskę miodowe avokado,
-maskę jaśminową,
-maskę z figą,
-naturvital z aloesem
-olej vatika,
-olej amla,
-pilomax


Każdy,kto przeczyta mój post-niech czuje się wyróżniony i zostaje otagowany.
KOCHANE ŻYCZĘ WAM WSPANIAŁEGO SYLWESTRA I SZCZĘSLIWEGO NOWEGO ROKU 2013!

BUZIOLE
MARIKA


25 komentarzy:

  1. włosy jak zwykle niesamowite :) Tobie także życzę, wszystkiego dobrego na nowy rok :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana,oby spełniło się to,o czym marzysz

      Usuń
  2. Wow, jakie włosy :) A jako farmaceutka jestem zobowiązana napisać, że Biotebal to lek, a nie suplement diety ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pouczenie,że sama na to nie wpadłam-poprawiam.

      Usuń
  3. włosy masz fantastyczne :)

    postaram się bliżej przyjrzeć produktom, które wyróżniłaś
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem po raz setny, piękne włosy :) Kiedy moje takie będą nie mam pojęcia.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy, wspaniałe! Również uwielbiam maskę z Alterry i Biovax! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy jak zawsze cudne <3 Zgadzam się co do maski Alterry - jest świetna! Życzę Ci szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny jesteście niesamowite!Niech ten Nowy rok przyniesie wam same radosne chwile!

      Usuń
  7. ooo rany jakie śliczne włosy! zazdroszczę!:)
    Zapraszam do mnie, kilka recenzji tuszów do rzęs, może przydadzą się na sylwestra :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamo, jakież one są długaśne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana-jak pisałam wcześniej-to zdjęcia!

      Usuń
  9. Fantastyczne włosy. Zastanawiałam się nad kupnem Seboradinu w ampułkach ale wydaje mi się że skład mają taki sam jak lotion , który używam. Kochana wszystkiego dobrego u nowym roku !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam-ale nie-ampułki zawierają tak cenny dla skóry głowy i włosów aloes oraz gliceryne-inne stężenie składników-nie wysuszają tak włosów.

      Usuń
  10. Twoje włosy są po prostu piękne :)
    Maskę z alterry uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cudowne włosy! A maskę alterry kupilam jakiś czas temu i czeka na swoje testy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczne i cudowne włosy! długo zapuszczałas :)?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne i mega grube!:D Szczęściara:) Nabrały ładnego kształtu - leciutko z boków zaokrąglone (gdy moje urosną na pewno sobie taki nadam)
    Szczęśliwego Nowego Roku!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie widziałam tak pięknych i zadbanych włosów. Wspaniała ozdoba. Fajne podsumowanie, na prawdę. A ja właśnie zaczynam blogować (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za tą maską z granatem. Ale włosy to masz takie, że nie mogę przestać na nie patrzeć<3

    http://z-kazdym-dniem-piekniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne masz włosy. Takie gęste i to na całej długości. Też chę takie i już nie dużo mi brakuje. Ale jak patrzę na Twoje włosy to wiem, że warto czekać. Pozdiwiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zużyłam wielki pojemnik tego Biovax i niestety wypadania nie zatrzymał ;(
    Ale fajnie dość nawilżał włosy ;)

    Sese planuję kupić, ale na razie Amla jest w moich rękach ;)

    OdpowiedzUsuń