sobota, 8 grudnia 2012

Jak pielęgnowałam włosy przez ostatnie dni

Witam Was Kochane

Swięta tuż,tuż-nie mogę się doczekać!!!!!!

Przejdę do tematu,a więc jak pielęgnowałam włosy przez ostatnie dni.

Przez pierwsze dni zaniedbałam je-po prostu mi się nie chciało,mimo to ich przyrost mnie zadziwił ok.3-4cm to dla mnie sukces !!!

SZAMPONY

1.VICHY Z AMINEXILEM-bardzo go lubię,używam go tylko na skórę głowy,robię solidny masaż i zostawiam na chwilkę,szkoda,że tak drogi chociaż wydajny.
2.EMOLIUM-to cudeńko na wszelkie zło,nawilża skórę głowy,włosy,nie zawiera sls,silikonów,siarczanów,parabenów.

MASKI


   1.ORGANIC SHOP FIG FREE & ALMOND-figi i słodkie migdały dobra maska,super wygładza,post o niej będzie osobno.
2.BINGO-5 ALG I MASŁO KARITE-po użyciu tej maski włosy zyskują na objętości,są mięciutkie,takie milusie
3.BIOVAX DO WŁOSÓW SŁABYCH I WYPADAJĄCYCH-maska,do której zawsze będę wracała,włosy po niej są naprawdę nawilżone,kocham jej zapach.
4.ORGANIC SHOP-JASMIN I JOJOBA-maska nadająca objętości,post o niej również się pojawi

OLEJE
 1.VATIKA-olej kokosowy,lubię jego zapach,dobrze działa jak na moje włosy
2.OLEJ ŁOPIANOWY Z DRZEWEM HERBACIANYM-NEVSKAYA KORONA-po nałożeniu czuć takie fajne ciepło na głowie
3.SESA-jak dotąd mój ulubiony,głównie wsmarowuje w skórę głowy ale zdarza mi się naolejować nim włosy-po tym są cudne

WCIERKI
1.BALSAM -ENZYMY PIJAWKI-wcieram go w skórę głowy na 30 minut przed myciem,ładny zapach,działa pobudzająco na wzrost włosów,przeciwdziała wypadaniu
2.JOANNA AMPUŁKI-na czarnej rzepie,nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez nich
3.SEBORADIN AMPUŁKI-po prostu super

ODŻYWKI 
1.ALTERRA-jeśli chodzi o rozczesywanie włosów-bezkonkurencyjna
2.ZIOŁA BAJKAŁU -BALSAM DO WŁOSÓW CIENKICH-moje włosy polubiły go

W tym miesiącu nie piłam ani skrzypu ani pokrzywy,przyjmowałam biotebal5mg.witaminy z grupy B.mega skrzyp.





 Zdjęcia nie są najlepszej jakości-uwierzcie zepsuły mi się 3 aparaty i padł laptop.

BUZIOLE
MARIKA

 

39 komentarzy:

  1. Ostatnio sama zastanawiałam się nad vichy z aminexilem - ale cena jak na razie mnie powstrzymuje, może po świętach. :)

    Dzisiaj pocałowałam klamkę na poczcie... Teraz do poniedziałku będzie mnie zżerać ciekawość. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz włosy! :)
    Ciągle się zastanawiam nad tymi tabletkami Biotebal... Chyba w końcu je sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że przyrost zawdzięczam min.biotebal-owi

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Teraz szykuję się na podcięcie włosków-tak z 3 cm.Dziękuję za komplement.

      Usuń
  4. Zaciekawiło mnie to Emolim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włoski dalej masz piękne :)
    A próbowałaś brać Revalid? Ja już zamówiłam, mam nadzieję, że i tym razem mnie nie zawiedzie. Biotebal brałam, bez żadnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłyby być ładniejsze,a rewalid zamierzam kupić jak skończę biotebal

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz, ile dałabym żeby moje tak wyglądały :)
      Revalid zazwyczaj zamawiam na all, bo a aptekach jest strasznie drogo :(
      Kochana zapraszam na konkurs u mnie :)

      Usuń
  6. Włosy jak zawsze piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy piękne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile kosmetyków! Ja tyle nawet w rok nie zużywam, może to dlatego moje włosy wołają o pomstę do nieba...

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze jak parzę na Twoje włosy, to mam ochotę mocno pogonić moje, bo tak wolno rosną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie sama nie wiem ,co tak naprawdę wpłynęło na przyrost.

      Usuń
  10. Cudne! Jest ich mnóstwo! Szczęściara:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosów Ci nie brakuje ;)

    Właśnie chcę zakupić ten szampon z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspolczuje, ze az tyle sprzetu Ci padlo :(
    Wlosy piekne jak zawsze <3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki1Jak to się mówi-"jak leci to już wszystko"

      Usuń
  13. Biotebal przyjmuję już od prawie trzech miesięcy i mogę powiedzieć, że zaczyna się coś dziać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty dopiero masz niesamowite włosy - moje mogą się przy takich co najwyzej schować :)
    zastanawiam sie nad ktoras z masek Bingo - ktora mozesz polecic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ostatnio odpowiada bingo-kolagen z kaszmirem i z masłem karite z 5-oma algami-naprawdę są dobre,mega wydajne,a objętość?-nie ma żadnej jej równej.

      Usuń
  15. Oj ależ Ty mnie katujesz swoimi włosami! :) no przecież one już nie mogą byc ładniejsze! są cudowne. Ten szampon Vichy z aminexilem kiedyś miałam, jest faktycznie ciut droższy, ale dobry. Emolium używa mój TŻ, ona ma AZS i mu pomaga, właśnie fajnie nawilża skórę głowy. Vatikę bardzo bym chciała, ale już po Nowym Roku, bo mój portfel mnie już bardzo nie lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to tylko fotki,mój portfel zamknął się już i nic...

      Usuń
  16. Rzepka w ampułkach to prawdziwe cudeńko - miałam po niej wysyp bejbików, no i zahamowała wypadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę normalnie, jakie piękne... Mamy oczy jak złotówki i ciągle wracam do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń