czwartek, 13 grudnia 2012

Organiczna maska figa i migdały/Podcięłam włosy

Witam was kochane 

Na początek podziękuję Ewelince(dziewczyna mojego chłopaka) za wsparcie,słowa tak dla mnie ważne w obecnym okresie,jestem wdzięczna za poświęcony czas,rozmowy,gdy nie byłam w stanie racjonalnie myśleć,bo jak tak można gdy już na zawsze odchodzi bliska osoba?

Chcę opisać Wam maskę z organic Shop-figa&migdały
Od producenta

Maska do włosów na bazie organicznego ekstraktu figi i migdałowego olejku.


Nasycona maska wyśmienicie pielęgnuje włosy.Włosy są jedwabiste,pełne blasku,gładkie i sprężyste.Po jej użyciu znika problem z rozczesywaniem i układaniem włosów.


Skład
Ficus arica fruit extract-Ekstrakt z figi

Organic prunus amygdalus dulcis oil-olej migdałowy
Cetearyl alkohol-emolient
Cetrimonium chloride-konserwant,antyseptyk
Olea europaea fruit oil-olej z oliwki europejskiej
Guar hydrxypropyltrimonium -antystatyk
parfum-zapach
Benzyl alkohol-konserwant
Sorbic acid-kwas sorbowy
Citrc acid -kwas cytrynowy
 
Moja opinia

Zacznę od zapachu-śliczny,subtelny,delikatny.utrzymuje
się na włosach.Maska ma zbitą konsystencję-można opakowania obrócić a i tak nic się nie wyleje.

Kolor jest lekko różowy.
Nie ma problemu przy aplikacji maski-to czysta przyjemność.wystarczy mała ilość,by pokryć całą długość włosów.Maska jest wydajna.
Po jej użyciu włosy są proste,dociążone,pełne blasku ,zupełnie jakby były potraktowane prostownicą.
Podobnie jak maska- miodowe avokado- tak i ta jest na tyle nasycona,że najlepiej użyć jej 1-2 razy w tygodniu-w sumie każdy włos jest inny i najlepiej sprawdzić działanie na sobie-swoich włosach.

Maska-250ml
Cena-ok27zł-WYDAJNA!
Dostęp-KALINA,SETARE,ALLEGRO

 A teraz ja-po podcięciu                                                                       tu przed podcięciem
 
Włosy miałam już do kości ogonowej-były już zbyt długie.A kto obcinał?Wojtuś.
Jeżeli uważacie,że jeszcze są zbyt długie napiszcie
POZDRAWIAM

BUZIOLE MARIKA

JESTEM SZCZĘSLIWA,ŻE WAS MAM!!! DAJECIE MI SIŁĘ!!!

 

52 komentarze:

  1. Są piękne! A maska mnie bardzo kusi, chętnie bym ją wypróbowała jak tylko będę miała trochę wolnej gotówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuuudowne! uważam, że nie ma włosów zbyt długich, jeśli tylko są zadbane. Jeśli Ci nie przeszkadzają to niech rosną do ziemi, bo są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponownie wywołujesz uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę! A włosy masz śliczne. Też kiedyś takie będę miała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje włosy zachwycają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne włosy, a po obcięciu wydają się gęstsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem taka długość włosów o wiele lepiej wygląda gdy są one ścięte w kształcie litery V lub U. nie myślałaś nad takim cięciem?:) moim zdaniem włosy ścięte prosto o takiej długości wyglądają jak pelerynka, jak cięcie na prosto to max do talii. do bioder lub do pupy o wiele lepiej prezentują się ścięte na v lub u.:) dlatego ja na Twoim miejscu bym ich już bardziej nie skracała tylko zmieniła im kształt, ale to tylko moja opinia, najważniejsze żeby Tobie się podobały i żebyś Ty się w nim dobrze czuła. swoją drogą włosy i długość cudowne, zazdroszczę i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,myślałam nad tym ale boję się fryzjerek!

      Usuń
  8. Wydaje mi się ze podcięcie zadziałało wyłącznie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. włoski są piękne <3 długość Tobie ma odpowiadać przede wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie jeszcze bym podcięła tak ok.2 cm-tylko żal.

      Usuń
  10. oddaj mi trochę tych włosów :)z chęcią przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wersja z awokado jest super i ta też wygląda atrakcyjnie ;-) Może kiedyś ją przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa tygodnie temu pisałaś na moim blogu, że jesteś zainteresowana maską Bingo, czy to już nieaktualne?:)

      Usuń
    2. Słoce,ostatnio udało mi się kupić bingo i jestem zadowolona-dziękuję,że pamiętałaś

      Usuń
  12. Dla mnie nigdy nie były za długie:)Były i są piekne, gęste i mocne! Okaz zdrowia!
    ,,...Ewelince ( dziewczynie mojego chłopaka)...'' - brzmi jak tytuł piosenki;p
    Wszystko będzie dobrze mała! Trzymaj się mocno :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Maska maską , ale włosy to Ty masz za piękne ! ":)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę Twoje włosy! <3 Wg mnie nie są za długie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno nie są zbyt długie :) Na pewno włoski teraz troszkę odżyją :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz cudowne włosy i pieknie wygladaja tak podciete na rowno :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładnie wyglądają teraz końcówki. A czy są za długie?! Kochana ja marzę o takiej długości, a jeśli tobie nie przeszkadza to Ja tam uważam że jest idealnie :)
    A włosy są śliczne!
    Kochana nie wiem co się stało, ale sercem jestem z Tobą...Mam nadzieję że masz już lepsze samopoczucie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak tylko masz chęć jeszcze odrobinkę podciąć, to śmiało, w końcu to Twoja czupryna. Ale... Nie za długo, bo Ci tego nie wybaczymy ;) Podpisuję się też pod tym, że U albo V wyglądało by nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  19. są piękne :) nie chciałabym mieć aż tak długich, bo moja skóra by nie wytrzymała :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochanie, pamiętaj, że jestem i będę :***
    Włosy masz piękne - trzymaj się Słonko♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ piękne i długie włoski masz :) Ja marzę od długości do kości ogonowej, ale jeszcze długo będę czekać :c Też popieram dziewczyny - ścięcie w kształcie U byłoby idealne :)
    Maska wydaje się świetna do takich gęstych kłaczków jakie masz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki kochana-ja raczej mam podobne upodobania do ęve i zostanę przy prostych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  23. zostałaś przeze mnie otagowana :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ masz piękne włosy!! Zazdrość, zazdrość, zazdrość!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana nie aż Tak-dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mogę się napatrzeć. Kiedyś miałam tak samo gęste i grube włosy jak Ty-teraz zostało po nich wspomnienie. Wspaniale dbasz o swoje kudełki :) Są wzorowym przykładem zdrowych i zadbanych włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ta maskę, właśnie napisałam o niej recenzję na blogu... i wiesz, zawiodłam się, mam po niej siano na głowie ;(

    OdpowiedzUsuń