poniedziałek, 28 października 2013

Wirtualna przyjażń

Witam Was Kochane

Mimo,że "zyskaliśmy"godzinkę czasu,trudno mi się ze wszystkim wyrobić.
Nie przypuszczałam,że dzisiejszy dzień przyniesie mi tyle niespodzianek dosłownie i w przenośni.
Zanim przejdę do sedna
Chcę poinformować o rozdaniu tu

Usłyszałam dzwonek,otworzył Wojtek i zawołał mnie.Jakże było moje zdziwienie,gdy ujrzałam paczuszkę.Spojrzenie na nadawcę i uśmiech na twarzy i w serduchu,pytania"po ,co?","przecież..."

To ,co zrobiła Kamila- przeszło moje najśmielsze oczekiwania.Kamilę poznałam wirtualnie w blogosferze około rok temu.Wymieniłyśmy się numerami telefonów.Każda z rozmów była nasycona śmiechem,radością,czasem bólem,smutkiem-rozmawiałyśmy o wszystkim,zaczęłam się jej zwierzać a i Kamila otworzyła się przede mną.
To wyjątkowa osoba,która mimo że jej nie widzieliśmy-POKOCHALIŚMY-wszyscy-Ja,Wojtek,Emilka i Dawid -dla nich jest ciocią,dla mnie-siostrą!Widząc każde jej zdjęcie-zachwycamy się jej urodą i ciepłem jakie bije z jej twarzy.
Nie napiszę wierzę-po prostu tak będzie-spotkamy się w grudniu,a może wcześniej.Wiem,że gdy ją zobaczę-popłyną łzy-łzy ze szczęścia,że jest,że możemy ją uściskać,że możemy spędzić wspólnie chwile-jak sądzę-niezapomniane.Przepraszam za jakość zdjęć-zrobione aparatem komórkowym.
Prezenciki dla Dawidka i Emilki.

Dzieciaczki cieszyły się i pytały-"Skąd ciocia wiedziała...."Uwielbiają "Śmiej Żelki"!!!Lizaki wprowadziły ich w zachwyt!Wypisane"Kocham Cię"-wprowadziły Emilkę w nostalgiczny nastrój-"CIOCIA MNIE KOCHA..."Po czym rozmarzyła się-zaczęła opowiadać,co będziemy robić,gdy ciocia przyjedzie.

I tak ,za pomocą nowych kredek,powstały "dzieła"na Helloween.
Kochana Kamila nie zapomniała o mnie.
Otrzymałam maseczki EFEKTIMA-uwielbiam je,mydełko ALVERDE!!!Cudnie pachnie-sama cytrynka,także nazwa myjadełka nie jest przekłamana .Maskę BINGO do twarzy z olejem winogronowym,gąbeczkę do buzi i próbki żelu do ciała ,do każdej skóry.
Nie wiem jak to zrobiła,wyczuła?Przysłała wszystko,co chciałam-nie mówiłam jej o tym.
Jesteśmy zadowoleni i szczęśliwi.

Z SERDUCHEM NA DŁONI
MARIKA


22 komentarze:

  1. Najpiękniejsze obrazki Halloween-owe jakie w życiu widziałam :)
    Bardzo się cieszę, że dzieciaki są zadowolone! Te ich zdjęcia z uśmiechem na twarzy i lizakami wywołały łzy szczęścia :)
    Uwielbiam Was :*
    Zobaczymy się jeszcze w tym roku, musimy!!! :* Udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My Ciebie uwielbiamy i wierz mi zawsze będziesz nam bliska tak jak napisałaś-będziesz"częścią" naszej rodziny.NA PEWNO SIĘ SPOTKAMY!

      Usuń
    2. O kurcze, to piękne co Was 'połączyło' :-) pielęgnujcie to dziewczyny! :)
      Cieszę się Waszym szczęściem, bo wiem jak dobrze, jest mieć kogoś kogo możemy darzyć zaufaniem i przyjaźnią :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Potrafią-i dlatego jestem szczęśliwa,że mam swe miejsce w blogosferze.

      Usuń
    2. Przypomniałam sobie jak mnie Ty zaskoczyłaś-ale mam banana na twarzy:))

      Usuń
  3. Cudowną niespodziankę dostałaś i wspaniałe te dzieła Halloween-owe Twoich dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,cudowną!Dziękuję kochana za to,że doceniłaś talent maluchów

      Usuń
  4. Nie ma piękniejszego widoku niż radość dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie dzieciaczki zadowolone :)
    Nie ma to jak szczere prezenty prosto z samego serducha. Takie są najlepsze i wywołują najwięcej uśmiechu na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam patrzeć jak dzieci są szczęśliwe :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Bo nie ma nic gorszego niż płacz dziecka odrzuconego,niekochanego,niezrozumianego,zapomianego-wiesz o czym piszę...o tych,co potrafią znęcać się nad swymi dziećmi,potrafią odebrać to,co najcenniejsze....

      Usuń
  8. Super!!:))
    Dzieciaczki zadowolone i mama również:)
    Piękna przyjaźń Was połączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To wspaniałe mieć takich przyjaciół:)
    Dzieci cudowne i jaki talent - piękne rysunki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś,masz rację to wspaniałe uczucie.W blogosferze można spotkać osoby,które nie są Tobie obce i sama nie wiesz dlaczego.Na przykład Ty-już nie jesteś obcą mi osobą.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. A,jakie pyszne-mniam-już nie ma kochana!Wysłałabym.

      Usuń
  11. Aż zazdroszczę! W pozytywnym znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń