piątek, 2 listopada 2012

Maska drożdzowa od babci Agafii

Witam Was kochane

Dużo już zostało napisane o tej masce,dzisiaj przedstawię swoją opinię na temat tego cudeńka.
 Opakowanie wg mnie jest bardzo ładne,plastikowe z wyrazistymi kolorami.
Zaskoczona byłam ,gdy otwierałam maskę,zabezpieczona  wkładką ,na której ujrzałam śliczny obrazek babci Agafii.
e
OD PRODUCENTA

Działanie
Maska to sposób na przyśpieszenie  wzrostu włosów.Drożdze piwne to żródło białka,witamin,mikroelementów,które przenikając w strukturę włosa,wzmacniając je przyśpieszają ich porost.
Olej z kiełków pszenicy posiada działanie regenacyjne,nawilżające,zapobiega wypadaniu włosów .
Sok z brzozy to znany ludowy środek na wzmocnienie włosów.Dzięki zawartości olejów z pierwszego tłoczenia,maska ułatwia rozczesywanie.Włosy stają się jedwabiste,pełne blasku.
Skład
Aqua with infusions of:

Yeast extract-DROŻDZE PIWNE-poprawiają strukturę włosa,wzmacniają,przyśpieszają porost,

-Betula alba juice-SOK Z BRZOZY-przeciwdziała wypadaniu włosów,wzmacnia cebulki włosowe,nadaje włosom blask,

-Inula Helenium exract-OMAN WIELKI-działa przeciw bakteryjnie,antystatycznie,

-Arctostaphylos uva ursi-MĄCZNICA LEKARSKA-naturalny antyseptyk,

-Cetrimonium chloride -substancja antystatyczna,

-Cetearyl alkohol-Działa zmiękczająco,nawilża,

-Guar gum-substancja zagęszczająca,

Cold pressed oils
Wyciągi z olejów z pierwszego tłoczenia:
-Trticum vulgare germ oil-OLEJ Z KIEŁKÓW PSZENICY-nawilża,wzmacnia strukturę włosa,regeneruje jego wnętrze,tworzy naturalną osłonkę,wygładza powierzchnię,p/w włosów,

-Ribes aureum seed  oil-OLEJ Z NASION BIAŁEJ PORZECZKI-działa p/zapalnie,odżywia,nawilża,wygładza powierzchnię włosa ,

-Pinus syberica cone oil-OLEJ Z ORZESZKÓW CEDROWYCH-stymuluje krążenie,wpływa na pracę gruczołów,działa przeciw wypadaniu włosów,

-Rosa canina fruit oil-OWOCE Z DZIKIEJ RÓŻY-działa nawilżająco,odżywczo,uelastycznia włosy,

-Asorbic acid-wit.C,antyoksydant,
-Panthenol-WITAMINA B 5-działa odżywczo,wzmacnia,nawilża,sprawia,że włosy wydaja się grubsze,
-Glucosamide-glukozamida,
-Citric acid-kwasek cytynowy,
-Parfum-zapach,
-Benzoic acid-konserwant,
-Sorbic acid-konserwant.

Sposób użycia
Nanieść maskę na czyste,wilgotne włosy,równomiernie rozprowadzić na całej długości.Po 1-2 min.spłukać.

Moja opinia
Maska jest pięknie zapakowana.
Konsystencja nie należy do gęstych,zapach uwodzi ,jest słodki ale nie mdły-lody biszkoptowe.
Jeśli chodzi o jej wydajność,no cóż-nie jest zbyt duża-może dlatego,że mam długie włosy ,a może przyczyna tkwi w przyzwyczajeniu do wydajnych masek .
Maskę rozprowadza się bez problemów,ja przytrzymuję ją na głowie ok.pół godziny.
Po spłukaniu włosy są elastyczne,pojawia się blask,dobrze się rozczesują.
Używam jej od trzech tygodni 1-2 razy na tydzień wraz z szamponem dla dzieci
    Zapach bardzo podobny do  maski-taki duet to aromaterapia,dobrze współgrają ze sobą.
Co do przyrostu nie wypowiem się,używam inne środki o podobnym działaniu.
Nie wiem czy ją kupię ponownie.

BUZIOLE
MARIKA

30 komentarzy:

  1. Od dłuższego czasu ciekawi mnie ta maska - ma super skład :). Jak na razie mam inne produkty i daje sobie czas na znalezienie jej stacjonarnie. Ogólnie jesteś kolejną osobą, która mnie do niej przekonała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stacjonarnie mogę zakupić w Poznaniu-najbliżej.W sklepie Kalina kosztuje teraz ok.17zł.Pozdrawiam

      Usuń
  2. hej,mam pytanie czy bierzesz udział w akcji zapuszczania włosów bo nie wysłałaś zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce wysłałam 22 pażdziernika a teraz wysyłam ponownie

      Usuń
  3. ach, szkoda, że nie wiesz jak przyrost, bo aktualnie szukam przyspieszaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w sumie nie wierzę w taki mity jak szybszy porost zwłaszcza w takich kosmetykach :P chyba wierzę tylko w zioła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten szampon przepięknie pachnie <3 muszę go kiedyś sobie kupić ;) zapraszam na rozdanie na moim blogu
    : http://o-modzie-i-urodzie.blogspot.com/2012/10/rozdanie-80.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam go dosyc długo aż w końcu dostałam w aptece

      Usuń
  6. Mam bardzo lamliwe wlosy i nie moge ich zapuscic moze ta maseczka by mi pomogla...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się ,że w tym przypadku lepiej sprawiłaby się jajeczna.Na suche włosy dobra jest też maska gliskura z olejkami, bardzo dobrze działa.Powodzenia,oby Twój wybór był trafiony.

      Usuń
  7. U mnie ta maska się nie sprawdzila :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Drożdże od wewnątrz na mnie nie działały, więc może od zewnątrz dadzą radę? Zachęciłaś mnie do wypróbowania, zaplanuje ją sobie na styczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ mnie kuszą te rosyjskie kosmetyki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm w sumie to szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz bardziej mnie ta babcia Agafia fascynuje i intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  12. zaczynam zmieniać powoli sposób pielęgnacji włosów, może by mi się przydała? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się nad nią zastanawiałam ale póki co mam kilka innych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o niej ale chyba wcierki lepiej się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ten szampon maziajki to pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest łatwo dostępny,kupiłam go przypadkowo

      Usuń
  16. już samo opakowanie mnie zachęca do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też ją mam na początku nie byłam do niej przekonana ale teraz spisuje się całkiem fajnie z racji tego że mam przetłuszczające się włosy używam jej przed myciem

    OdpowiedzUsuń