piątek, 2 listopada 2012

Maska drożdzowa od babci Agafii

Witam Was kochane

Dużo już zostało napisane o tej masce,dzisiaj przedstawię swoją opinię na temat tego cudeńka.
 Opakowanie wg mnie jest bardzo ładne,plastikowe z wyrazistymi kolorami.
Zaskoczona byłam ,gdy otwierałam maskę,zabezpieczona  wkładką ,na której ujrzałam śliczny obrazek babci Agafii.
e
OD PRODUCENTA

Działanie
Maska to sposób na przyśpieszenie  wzrostu włosów.Drożdze piwne to żródło białka,witamin,mikroelementów,które przenikając w strukturę włosa,wzmacniając je przyśpieszają ich porost.
Olej z kiełków pszenicy posiada działanie regenacyjne,nawilżające,zapobiega wypadaniu włosów .
Sok z brzozy to znany ludowy środek na wzmocnienie włosów.Dzięki zawartości olejów z pierwszego tłoczenia,maska ułatwia rozczesywanie.Włosy stają się jedwabiste,pełne blasku.
Skład
Aqua with infusions of:

Yeast extract-DROŻDZE PIWNE-poprawiają strukturę włosa,wzmacniają,przyśpieszają porost,

-Betula alba juice-SOK Z BRZOZY-przeciwdziała wypadaniu włosów,wzmacnia cebulki włosowe,nadaje włosom blask,

-Inula Helenium exract-OMAN WIELKI-działa przeciw bakteryjnie,antystatycznie,

-Arctostaphylos uva ursi-MĄCZNICA LEKARSKA-naturalny antyseptyk,

-Cetrimonium chloride -substancja antystatyczna,

-Cetearyl alkohol-Działa zmiękczająco,nawilża,

-Guar gum-substancja zagęszczająca,

Cold pressed oils
Wyciągi z olejów z pierwszego tłoczenia:
-Trticum vulgare germ oil-OLEJ Z KIEŁKÓW PSZENICY-nawilża,wzmacnia strukturę włosa,regeneruje jego wnętrze,tworzy naturalną osłonkę,wygładza powierzchnię,p/w włosów,

-Ribes aureum seed  oil-OLEJ Z NASION BIAŁEJ PORZECZKI-działa p/zapalnie,odżywia,nawilża,wygładza powierzchnię włosa ,

-Pinus syberica cone oil-OLEJ Z ORZESZKÓW CEDROWYCH-stymuluje krążenie,wpływa na pracę gruczołów,działa przeciw wypadaniu włosów,

-Rosa canina fruit oil-OWOCE Z DZIKIEJ RÓŻY-działa nawilżająco,odżywczo,uelastycznia włosy,

-Asorbic acid-wit.C,antyoksydant,
-Panthenol-WITAMINA B 5-działa odżywczo,wzmacnia,nawilża,sprawia,że włosy wydaja się grubsze,
-Glucosamide-glukozamida,
-Citric acid-kwasek cytynowy,
-Parfum-zapach,
-Benzoic acid-konserwant,
-Sorbic acid-konserwant.

Sposób użycia
Nanieść maskę na czyste,wilgotne włosy,równomiernie rozprowadzić na całej długości.Po 1-2 min.spłukać.

Moja opinia
Maska jest pięknie zapakowana.
Konsystencja nie należy do gęstych,zapach uwodzi ,jest słodki ale nie mdły-lody biszkoptowe.
Jeśli chodzi o jej wydajność,no cóż-nie jest zbyt duża-może dlatego,że mam długie włosy ,a może przyczyna tkwi w przyzwyczajeniu do wydajnych masek .
Maskę rozprowadza się bez problemów,ja przytrzymuję ją na głowie ok.pół godziny.
Po spłukaniu włosy są elastyczne,pojawia się blask,dobrze się rozczesują.
Używam jej od trzech tygodni 1-2 razy na tydzień wraz z szamponem dla dzieci
    Zapach bardzo podobny do  maski-taki duet to aromaterapia,dobrze współgrają ze sobą.
Co do przyrostu nie wypowiem się,używam inne środki o podobnym działaniu.
Nie wiem czy ją kupię ponownie.

BUZIOLE
MARIKA

31 komentarzy:

  1. Od dłuższego czasu ciekawi mnie ta maska - ma super skład :). Jak na razie mam inne produkty i daje sobie czas na znalezienie jej stacjonarnie. Ogólnie jesteś kolejną osobą, która mnie do niej przekonała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stacjonarnie mogę zakupić w Poznaniu-najbliżej.W sklepie Kalina kosztuje teraz ok.17zł.Pozdrawiam

      Usuń
  2. hej,mam pytanie czy bierzesz udział w akcji zapuszczania włosów bo nie wysłałaś zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce wysłałam 22 pażdziernika a teraz wysyłam ponownie

      Usuń
  3. ach, szkoda, że nie wiesz jak przyrost, bo aktualnie szukam przyspieszaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w sumie nie wierzę w taki mity jak szybszy porost zwłaszcza w takich kosmetykach :P chyba wierzę tylko w zioła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten szampon przepięknie pachnie <3 muszę go kiedyś sobie kupić ;) zapraszam na rozdanie na moim blogu
    : http://o-modzie-i-urodzie.blogspot.com/2012/10/rozdanie-80.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam go dosyc długo aż w końcu dostałam w aptece

      Usuń
  6. Mam bardzo lamliwe wlosy i nie moge ich zapuscic moze ta maseczka by mi pomogla...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się ,że w tym przypadku lepiej sprawiłaby się jajeczna.Na suche włosy dobra jest też maska gliskura z olejkami, bardzo dobrze działa.Powodzenia,oby Twój wybór był trafiony.

      Usuń
  7. U mnie ta maska się nie sprawdzila :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również więcej od niej wymagałam

      Usuń
  8. Drożdże od wewnątrz na mnie nie działały, więc może od zewnątrz dadzą radę? Zachęciłaś mnie do wypróbowania, zaplanuje ją sobie na styczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ mnie kuszą te rosyjskie kosmetyki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm w sumie to szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz bardziej mnie ta babcia Agafia fascynuje i intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  12. zaczynam zmieniać powoli sposób pielęgnacji włosów, może by mi się przydała? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się nad nią zastanawiałam ale póki co mam kilka innych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o niej ale chyba wcierki lepiej się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ten szampon maziajki to pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest łatwo dostępny,kupiłam go przypadkowo

      Usuń
  16. Zauważyłam, że bierzesz udział w rozdaniach i pomyślałam, że te moje mogłoby cię zainteresować. http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html Do wygrania jest wybrana para butów ze sklepu Renee. Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. już samo opakowanie mnie zachęca do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też ją mam na początku nie byłam do niej przekonana ale teraz spisuje się całkiem fajnie z racji tego że mam przetłuszczające się włosy używam jej przed myciem

    OdpowiedzUsuń