czwartek, 30 sierpnia 2012

Olejek sesa o egzotycznym zapachu

Witam kochani!


Dzisiaj napiszę parę słów na temat "egzotycznej sesy"

Jest to olejek ,który-no cóż ma zapaszek"-można jednak się przyzwyczaić i polubić go.
 Na początku wsmarowywałam tylko w skórę głowy-banalny powód-było mi jej szkoda.
 Po pewnym czasie skusiłam się i użyłam na całą długość.EFEKT:MUSZĘ MIEĆ NASTĘPNY!


Zamówiłam ,tym razem w wersji klasycznej-spodziewałam się śmierducha-i się zdziwiłam,zapach ,w niektórych momentach jest ładniejszy od"egzotyki"

Jeśli chodzi o woń malutka różnica,w działaniu są podobne.

Włosy są gładkie,miękkie,takie małe wow!(Na zdjęciu mam nierozczesane włosy)

Plusem dla olejku jest brak parafiny.Składa się z 18 bogatych w składniki odżywcze ziół,5 olejków doskonale nawilżających i mleka.Już myślę o następnym tym razem 180 ml-cena ok.40-50 zł.


Buziaki! Marika

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kupiłam w sklepie internetowym-helfy,można poszukać w niższej cenie ;ja wpisuje w google "olejek sesa zakup"i wyświetlaja się dystrybutorzy,można przeglądać i wybrać.Pozdrawiam

      Usuń
  2. też mam i też używałam tylko na skórę głowy ;) teraz przerzuciłam sie na Amlę, ale zachęciłaś mnie, żeby spróbować na całe włosy.. i może jestem dziwna, ale mi się zapach podoba, najlepszy z tych indyjskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie również jestem dziwna-przyzwyczaiłam się i polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się takie zapachy podobają :D ależ masz długość

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że ten olejek przynosi świetne efekty, niestety jeszcze nie udało mi się go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go z całego serca-jest wydajny i efekty-warto

      Usuń
  6. wow ale masz cudne włosy!:) Jakie długie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam nigdy tego olejku :) Sliczne masz włosy :0
    Dodałam twój blog do obserwowania
    Licze na mały rewanżyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne włosy ; D . Ale produkt nie należy do tanich ; /
    - admin stylówki ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wersję klasyczną i jak dla mnie zapach jest nawet ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz te włosy ;) Co do Sesy - ten olej bardzo mi pomógł swego czasu kiedy włosy wychodziły mi garściami. Miałam włosy podobnej długości co Ty, niestety zmuszona była skrócić do 3/4 pleców i je odżywiać. Nie wiem czym była spowodowana taka dewastacja, ale ten olej znacznie poprawił ich stan jak i powstrzymał wypadanie. ;)
    Pozdrawiam i również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń