wtorek, 28 sierpnia 2012

Jak poradziłam sobie z wypadaniem włosów

Witam!

Od kilku lat mam długie włosy-przez dłuższy okres moja pielęgnacja ograniczała się do szamponu i odżywki.

Nie zabezpieczałam końcówek ale o dziwo włosy rosły były gęste i nie miałam z nimi problemów.

Do czasu.Kłopoty zaczęły się nagle.Zauważyłam przy myciu mnóstwo opuszczających moją głowę włosów,wypadały przy kazdym ruchu,bałam się ich mycia ;byłam zrozpaczona-do dziś pamiętam bicie serca i drżenie rąk.
   
Zaczęłam działać-z pomocą przyszły do mnie ampułki RADICAL-w opakowaniu znajduje się 15 ampułek.
   
                                                                                                              

Zużyłam dwa takie opakowania,wierzcie byłam tak sceptycznie nastawiona ,że nie zauważyłam poprawy.Włosy przestały wypadać na potęgę.



Drugim ,raczej drugą wybawczynią okazała się maska WAX PILOMAX

Maski używałam trzy razy w tygodniu.

Następnym krokiem był zakup witamin-vitaminer-i magnezu.

Po dalszej obserwacji blogów natrafiłam na wszystkim znaną maskę(maski)biovax do włosów słabych i wypadających.


Problem nadmiernego wypadania włosów powoli odchodził w niepamięć.Mimo to,do dnia dzisiejszego co pewien czas używam kosmetyki mających za zadanie "przytrzymanie"włosów na głowie.

Bardzo zadowolona byłam ze swego pierwszego olejku HIMALAYA
Wcierałam go w skórę głowy i włosy,bardzo przyjemny w użyciu,lekka formuła i widoczne efekty-"włosy nadal nie wypadają"


Od tego czasu zaczęłam popadać we włosomaniactwo,czytam blogi ,jestem pod wrażeniem wiedzy dziewczyn-powoli,powoli się uczę.Staram się dbać o włosy ,by uniknąć ich ścięcia.

Macie pytania-piszcie
Buziaki! 
Marika

24 komentarze:

  1. niestety mi nie pomaga ten szampon ... wysusza strasznie :( A do Isany najlepiej dodac troszeczke wody - wtedy bedzie sie super pienic!:D
    Ja na poczatku wakacji stalam sie wlosomaniaczka :D takze stosowalam te ampulki i jakos powstrzymaly wypadanie wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za poradę co do Użycia isany-właśnie jestem po,hm mam nadzieję ,że będzie ok.

      Usuń
  2. Słyszałam właśnie o świetnym działaniu tych ampułek...mi też włosy lecą strasznie...muszę chyb a wreszcie zacząć działąć, a nie czekać aż same przestaną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nadmiernie wypadają Tobie włosy ,radzę zastosować seboradin lub kurację wzmacniającą Joanny -produkty z czarną rzodkwią(na Doz-ie cena seboradinu-ok.20zł.,kuracji 10Zł)O połowę tańsze od ampułek i wystarczają na dłuższy czas.Powodzenia

      Usuń
  3. Ja używam waxa ale angielskiego, nawet właśnie jego zapach czuję na włosach :)

    Wyłącz sobie może weryfikację obrazkową w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angielskiego też miałam i byłam zadowolona,zapach we włosach bardzo mi się podobał

      Usuń
    2. Dziękuje że podpowiedziałaś mi o tej weryfikacji-jest ona uciążliwa.Pozdrawiam

      Usuń
  4. stosowałam tego Biovaxa, ale u mnie kompletnie nie zadziałał na wypadające włosy :( Dobrze jednak, że u siebie zauważyłaś poprawę, bo wypadające włosy to koszmar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam ,że u niektórych szampon biovaxa daje lepsze rezultaty niż maska.

      Usuń
  5. Słyszałam że ten Radical przynosi fajne efekty :)

    + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynosi więc zawsze jedno opakowanie radicala mam w zapasie(z całej serii są najbardziej efektywne)

      Usuń
  6. Zazdroszczę Ci tak długich włosów, ja już zapuszczam kupę czasu, ale przy kręconych ten czas się wydłuża :) Fajnie, że znalazłaś swoje pewniaki, które Ci pomogły i bardzo dziękuję za słowa otuchy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za komplement,z kolei mi marzą się kręcone-ijak tu nam dogodzic-pytają faceci.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mgiełka wzmacniając Radicala działa całkiem dobrze jako wcierka przeciw wypadaniu,ampułek jeszcze nie miałam. Masz długie i gęste włosy - to powód do dumy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję-właśnie się uśmiecham pod wpływem Twych słów.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Muszę wypróbować tych rzeczy :)
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są produkty ,które pomogły przy drugim tak chorobliwym wypadaniu-teraz również ich używam zamiennie z innymi kosmetykami(mąż boi się otwierać mojej szafy...ciekawe dlaczego

      Usuń
  10. Kiedyś wypróbuje Radicala:)
    Masz pięknie gęste włosy!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mi wypadają:/ chociaż ostatnio troszkę mniej, ale nie mogę patrzeć na tą garść włosów przy myciu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem kochana co to znaczy zobaczyć choćby małą garstkę włosów w dłoni.Pozdrawiam

      Usuń
  12. U mnie ten sam problem.Również stosuje maskę z Bio Vax do tego wcieram z Radicala wcierkę,robię olejowanie a dodatkowo piję codziennie skrzyp i pokrzywę i muszę powiedzieć,że jest o wiele lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już swoje wypadanie trochę opanowałam, ale to co było wcześniej o mało co nie przyprawiło mnie o nerwice.

    OdpowiedzUsuń
  14. mialam radical ale nic mi nie pomógl:P

    OdpowiedzUsuń