środa, 15 stycznia 2014

...bo to jest piękne!

Witam Was Kochane

Śnieg-mamy śnieg!Szkoda,że dopiero teraz.Dzieci na pewno się cieszą- wątpie ,by sprawił im radość podczas ferii zimowych,może się mylę...

W ubiegłym tygodniu przyszły do mnie dwie paczuszki pierwsza od Malutkiej
Odżywki Balea-arganowa i mango z aloesem.Balsam Organic Shop-Marokańska Księżna-olejek arganowy i oliwka.
Otrzymałam również próbkę szamponu na brzozowym propolisie-pięknie pachnie oraz odlewkę balsamu Baikal p/w włosów.
Nie muszę pisać jak bardzo się cieszę,akurat chciałam wypróbować te kosmetyki.

Drugą przesyłkę otrzymałam od Eternity.
Jejku,jak bardzo chciałam ten olejek!A tu "zjawia się"Eternity i oferuje mi go!TAK!OT!SE!
DZIĘKUJĘ WAM DZIEWCZYNY!!!

Wczoraj byliśmy w Organique,wiadomo-woski!
Na początku przygody nie wiedziałam,że tak się wkręcę-grunt,że przynosi mi to przyjemność ,jeśli chodzi o kwestię finansową-nie przekraczam granic.
Mój ulubiony wosk
Wosk Kringle Candle,z tej serii mam tylko jeden,którego opiszę w osobnym poście.

Gentlemen's Breakable Wax Potpourri : No. 9 Gentlemen's Breakable Wax Potpourri : No. 9

 

Jeśli chodzi o woski-NIE WSZYSTKIE SĄ TAK SAMO INTENSYWNE-np.Pink Sands-uroczy zapach,po rozpaleniu trudno go jednak wyczuć.
Zapachy(MOJE ULUBIONE)-Soft Blanket,Snow In Love,Vanilla Chai(cynamonowe,a tak ich nie znosiłam),Christmas memories-otulają swym aromatem w kilka chwil.

Wracając do tematu-będąc w Organique ,delektując się asortymentem(sklep-bajka),w pewnej chwili  usłyszałam"MISIU"(wykonanie Emilki),a ja druga "mądra","MISIU!".Mina Wojtka była,jakby to opisać jego słowami-"Wychodzę stąd,cześć Wam".
Wybierając kule do kąpieli,byłyśmy tak zajęte,że nie zauważyłyśmy zapakowany już duży słoik SOFT BLANKET.


Słój  jest piękny!W domu zaraz zapaliliśmy "miśka"!Zapach jest mniej intensywny od wosków(moje zdanie),oczywiście pachnie i to jak!
Dużo osób uważa ,że samplery,słoje dają o wiele słabszy aromat w przeciwieństwie do wosków.Nie zawsze tak jest!Mam również Christmas Memories(średni słój)-zapach jest przepiękny,moment i czuć go w całym pomieszczeniu.Paląc go od świąt-daleko do połowy.

Bardzo jestem zainteresowana woskami serii Simple Home-jeśli któraś z Was ma    i      chce się wymienić na kosmetyki(POSTY)zapraszam-mari.zuch123@gmail.
Interesują mnie również woski-Christmas Eve,Snow In Love!!!

A jakie kule wybrałyśmy?
Magnolia i Róża-w ich skład wchodzą naturalne extarkty,sama się zdziwiłam że skład może być tak wspaniały.


Z SERDUCHEM NA DŁONI
MARIKA



34 komentarze:

  1. super woski <3 mnie też wzieło na nie ostatnio :D super przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,woski wciągają!Lubię czytać Twoje opinie na ich temat:))

      Usuń
  2. Też lubię woski, ale palę je tylko jak jestem w domu ( tu w mieszkaniu studenckim nie mam kominka niestety ) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woski, "Misiu" i kulki super... zazdroszczę też paczuszek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dobre wspomnienia co do kuli do kąpieli od nich, ale cena mnie skutecznie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczuchy na wypasie :) Ciekawi mnie ten olejek z Alverde i te woski, czy rzeczywiście są takie cudowne? Nie miałam żadnego i ciekawi mnie bardzo ten wielki szał na nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam jeszcze olejku,pięknie pachnie!W zeszłym roku nie rozumiałam fenomenu wosków"Tyle kasy za wosk?",niestety wpadły w me dłonie ...uwielbiam dom wypełniony pięknym aromatem!

      Usuń
  6. Ależ u Ciebie Kochana dziś pachnąco :) Mmm... ja też wkręciłam się w woski :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości !! Ja właśnie zaopatrzyłam się w taką odżywkę z Balei , czeka na swoją kolej ;D ( chociaż kusi mnie by już ją wypróbować :D ) ;D
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo,czasami nie wytrzymuję i próbuję kosmetyk chociaż raz!Buziole:))

      Usuń
  8. Oj, też chciałabym ten olejek z Alverde, musi pięknie pachnieć! Szkoda że nie można kupić go u nas, w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety,może kiedyś będą dostępne kosmetyki Alverde,Balea.Olejek naprawdę pięknie pachnie!

      Usuń
  9. Olejek sama chciałabym dostać ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. I to jak!Bardzo nawilżają podczas kąpieli,oczywiście aromat -piękny

      Usuń
  11. Śnieg? Gdzie?! :P W Lublinie deszcz na razie ;)
    Kusisz tymi woskami, teraz wypalam zapasy podgrzewaczy (jakiś czas temu kupiłam w Biedronce fioletowe o zapachu śliwki - są boskie! jeszcze mam pomarańczowe i wiśnia z czekoladą kupione jeszcze wcześniej chyba w Rossie). Znalazłam przy tym patent na olejki zapachowe. Olejki wlewamy do kominków zapachowych zazwyczaj w połaczeniu z wodą, olejem, jedna z dziewczyn sypie gruboziarnistą sól i ją nasącza olejkiem. Ja z kolei po tym, jak knot złamał mi się w podgrzewaczu stopiłam wosk, wlałam do kominka i zakraplam do niego olejki zapachowe. Wosk nie wyparuje jak woda, po wystygnięciu stanie się twardy, więc nie ma zagrożenia, że go wylejemy przypadkiem. Zainspirowałam się oczywiście pachnącymi woskami yankee :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam podgrzewacze z Biedronki,wiśnie z czekoladką były chyba w Biedronce.Śnieg kujawsko-pomorskie:))

      Usuń
  12. A w Gorzowie śniegu brak.. :/
    Zazdroszczę Misia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Balea Oil Repair, moja ulubiona ;) Udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach jak ja Wam zazdroszczę dostępu do wosków.
    W sumie już za niedługo będę miała do nich bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrość-wiesz,co się z tym wiąże.....Oj wiesz Michasiu!

      Usuń
  15. Ja niedawno zakupiłam moje pierwsze woski :) Nie wypróbowałam jeszcze, ale na pewno już niedługo to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam woski! :)
    A kosmetyków zazdroszczę :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. cieszę się, że mogłam komuś sprawić radość :)

    OdpowiedzUsuń