wtorek, 3 września 2013

Cudeńka od Pilomaxu

Witam Was Kochane
Zimno u mnie i nie jest mi do śmiechu z powodu pogody.

W ubiegłym tygodniu zawitał do mnie listonosz z paczuszką od Pilomax.
Po otworzeniu:
Zaczęły pojawiać się cudeńka:
Razem:
Jestem szczęśliwa.W paczce znalazł się turban z super grzebieniem,próbki szamponów i masek-linia pielęgnacyjna i regenacyjna do włosów jasnych jak i ciemnych oraz maska KAMILLE WAX do włosów blond z keratyną,pantenolem,skrzypem polnym,henną,rumiankiem.
Wcześniej miałam próbki tej maski i używałam je do pielęgnacji włosów Emilki,gdy były po myciu splątane i zbytnio wypadały.Działanie tych kilku próbek przerosło me oczekiwania.Maska pomogła w obu kwestiach.
Oczywiście,nie byłabym sobą,gdybym jej nie wypróbowała,mimo że do włosów jasnych -nie sądzę ,że użycie raz w tygodniu-rozjaśni mi czuprynę.Analizując składy rosyjskich kosmetyków,bardzo często występuje rumianek np.szampon neutralny,którego używam.

Do włosów ciemnych-pielęgnacja i regeneracja.
Do włosów jasnych.
SERDECZNIE DZIĘKUJĘ CAŁEMU ZESPOŁOWI PILOMAX ZA MOŻLIWOŚĆ PRZETESTOWANIA WYŻEJ WYMIENIONYCH PRODUKTÓW.
Ostatnie zdjęcia moich włosów-brak olejowania,nie wyszło im na dobre.Pierwsze zdjęcie-Wojtek pstryknął z zaskoczenia-od rana nie były czesane.


Makapaka-i kto tu miał gorszy miesiąc,dodatkowo nawet zdjęcia są BAD!!!Na pierwszym- włosy nie są rozczesane,na drugim-rozwiane!O!
Z SERDUCHEM NA DŁONI
MARIKA

62 komentarze:

  1. same cudeńka a włoski pięknisie :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ,cudeńka-dziękuję za komplement!!!!

      Usuń
  2. o włosy w słońcu :D coś Cię pilomax rozpieszcza, bo to chyba już trzecia paczka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A,w słońcu-racja.Rozpieszcza!Oj i to jak!

      Usuń
  3. pielęgnacja włosów- w sam raz dla mnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. O raaaany ! Jakie masz przepiękne włosy <33333 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty-te włosy?Nie!Ale bardzo dziękuję kochana!

      Usuń
  5. to prawda włosy piękne!;) a taki turban to muszę sobie sprawić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce-dziękuję-ale mam banana na buzi!Turban naprawdę jest wygodny!Można nałożyć maseczkę i nie być sztywnym w poruszaniu się(przed lękiem,że ręcznik spadnie)

      Usuń
  6. Zazdroszcze turbanu i grzebienia :D. Wlosy masz cudowne i takie gęste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również z tego się cieszę!Eve kochana nie pocieszaj,jak dzisiaj zobaczyłam Twoje...

      Usuń
    2. Też zazdroszcze turbanu i grzebienia :) Marika, masz cudowne włosy :)

      Usuń
  7. gratuluję współpracy, brawo, piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej super :)
    I piękne włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam,oj tam:))Dziękuję skarbuś:))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dokładnie,nigdy nie zawiodłam się na nich.

      Usuń
  10. Miłych testów, ja mam tą odżywkę od dawna i niestety właśnie mi się kończy i na 100% kupię ponownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))Miło przeczytać,że maska spodobała się Tobie(Twym włosom)

      Usuń
  11. O jejku, twoje włosy są oszałamiające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,oj nie ale dziękuję słoneczko

      Usuń
  12. Oj tam, rozwiane wyglądają bardzo ładnie:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję-mam ponownie bananka na buzi:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli się nie myle to te maski zawierają SLES, ale ręki nie dam sobie uciąć. Nie interesują mnie zytnio więc nie czytam analiz składów. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kochana,to już są nowe wersje bez sls itp-nawet brak ich w szamponach.

      Usuń
  15. świetna paczuszka! :)
    pewnie dużo radości sprawia takie rozpakowywanie jej i wyciąganie coraz to lepszej niespodzianki :D
    a włoski wyglądają na na prawdę zdrowe i zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, nie jest tak źle!: D przesadzaasz, dle mnie nadal są piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chcę takie długie... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej nie myśleć o tym-wiem łatwo mi pisać.

      Usuń
    2. Heh, łatwo :) ale spróbuję :)

      Usuń
  18. Ciekawa paczka :) Fajnie, że oprócz samej maseczki firma zadbała również o akcesoria włosowe:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna paczka :) mam taka maskę, ale do włosów ciemnych. jeszcze jej nie używałam, ale jestem bardzo ciekawa.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  20. Też myślę, że maska nie rozjaśni Ci włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej,że rumianek nie jest na początku składu.

      Usuń
  21. Zawsze chciałabym mieć takie BHD jak Ty...
    Cudowne włosy! A maski mam nadzieję, że będą działały super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michasiu,jak spoglądam na Twe włosy-podziwiam!!!A,jeśli chodzi o maski,to mam nadzieję,że się sprawdzą.

      Usuń
  22. Ja oszaleję....znów paka od Pilomaxu?! ;) Ale myślę że akurat komu jak komu ale Tobie się należy wszystko co najlepsze! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluś,no nie-nie mi,ale jesteś kochana!!!DZIĘKUJĘ!!!

      Usuń
  23. Fajna paczuszka, miłych testów życzę:)
    Włosy wyglądają fantastycznie, mogłabyś nie tylko testować maski do włosów, ale nawet je reklamować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. To były pierwsze maski,które używałam-również je uwielbiam

      Usuń
  25. Same wspaniałości :) Najbardziej jednak zazdroszczę turbanu, bardzo bym chciała sobie taki sprawić :)
    Boże jakie Ty masz włosy, nawet w dzień kiedy nie jesteś z nich zadowolona to ja jestem w nich zakochana i zapatrzona, nigdy nie będę takich miała, są cienkie, słabe i choćbym się zaolejowała na śmierć i nie wiadomo czego nie wsmarowała to nigdy nawet w połowie nie będę miała tak pięknych włosków jak Twoje :/ eeehhh dobrze, że chociaż Twoje mogę podziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,nie wiem jak długo tak będą wyglądać.Mi podobają się Twoje,pasują do ślicznej buzi-pozdrawiam!

      Usuń
  26. Świetna paczka :) A włosy masz piękne nawet jak są nierozczesane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje włosy mnie oczarowują za każdym razem jak je oglądam :) Za taką gęstość i długość oddałabym pół królestwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam!Ja podziwiam Twoje Blond włoski!

      Usuń
  28. N drugim zdjęciu wyglądają pieknie, co tam wiatr :)
    A paczuszka pilomaxu fajna, ciekawy grzebień, ale ja mam traumę po wax'ie camille..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana.Obym ja nie miała traumy!

      Usuń
  29. Jak ja bym chciała aby moje włosy tak wyglądały i miały taką długość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj słoneczko ale mam banana na buzi-dziękuję!!!

      Usuń
  30. jaka fajna paczuszka, gratuluję :)
    a włosy masz śliczne!

    OdpowiedzUsuń