piątek, 7 czerwca 2013

Zakupy

Witam Was Kochane

U mnie w końcu słoneczko-oby już zostało na dłużej.
W ostatnich dniach porozpieszczał mnie nie tylko Wojtuś ale i mama.

Potrzebne rzeczy:waciki,płyn miceralny EVELINE,maska Alterra,szampon Nivea i "burżuj"-podkład healthy mix.
Z tych masełek bardzo się ucieszyłam.
1.Green Pharmacy-masło do ciała,róża piżmowa i zielona herbata-ślicznie pachnie,a efekt na skórze niesamowity!!!
2.Tutti-Frutti-karmel z cynamonem-równie pięknie pachnie-Wojtek wysmarował się wczoraj nim dwa razy-Dlaczego?Przeczytał-"...wzbudza pożądanie....zawiera białe trule -afrodyzjak".
Zainteresowanie wzudził !Tylko że u kolegów w pracy.

 
Nożyczki fryzjerskie z Rossmana-dobry zakup-w końcu to On jest mym fryzjerem!
Opakowanie Radicalu.
Mamusia zafundowała
1.Szampon LOVE2MIX z jagódką.
2.Szampon LOVE2MIX z chili z pomarańczą.
3.Szampon Neutralny Natura Siberica.

To Tyle.Napiszcie ,jeśli miałyście doczynienia z tymi kosmetykami.

Z SERDUCHEM NA DŁONI
MARIKA


54 komentarze:

  1. Na masełko Tutti-Frutti to i ja bym się skusiła :D
    Miałam ten płyn micelarny-był całkiem dobry, ale jednak wolę z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełko jest naprawdę dobre-ja również wolałabym tego z biedronki.

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ten szampon z chili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również,pachnie jak delicje-mniam,mam nadzieję że spełni obietnice producenta.

      Usuń
  3. Hahah Wojtek jest przeuroczy:D Co do masełka GP to zgadzam się z Tobą na 100% jest super! No i w końcu masz swoje Love2mix! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest,jest przeuroczy-ciekawa jestem min jego kolegów.w masełku się zakochałam.

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tych szamponów z Natura Siberica;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy ich nie miałam-opiszę wrażenia:))

      Usuń
  5. o kuracji z Radicalem chętnie poczytam jak napiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz mogę napisać,że ampułki używam raz(jedno opakowanie)na około dwa miesiące.Są genialne.Powstrzymują wypadanie,przyśpieszają porost i pachną świeżo.Jedną ampułkę dzielę na dwie.Doniu-polecam!

      Usuń
  6. Cudny Wojtuś :D

    Mam masełko z green pharmacy, ale z rumiankiem i imbirem, świetną ma konsystencję prawda :)

    Maska alterry cudo, mam już którąś tubkę, uwielbiam ją tak jak odżywki alterry.

    Jestem bardzo ciekawa szamponów rosyjskich i będę czekać na recenzj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj CUDNY-myślę,że czuł się trochę nieswojo-dwuznaczne spojrzenia "chłopców"-sam sobie narobił....
      Tubek(pustych) maski Alterry to mogłabym nazbierać duży wór-uwielbiam ją.Szamponów sama jestem ciekawa,nigdy nie zamawiałam ich tylko odżywki,balsamy,maski-w końcu okazało się,że brakuje myjadeł.Recenzja będzie na pewno.

      Usuń
  7. Muszę kupić to masełko z GP :))
    szampn NS z kolei ja zafundowałam mamusi i jest bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POLECAM TO MASEŁKO!!!Naprawdę robi cuda na skórze-zapach lekki różany-ale działanie-fenomenalne.
      Ty kupiłaś mamie ,a mi mama.Ja za to swojej sprezentowałam odżywki i kremy do buzi.

      Usuń
  8. Ja teraz testuję Love2mix z awokado a następnie chciałabym spróbować tego z chilli więc chętnie poczytam recenzję jak wykończysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam maseczkę z avokado-bardzo fajna!Po zapoznaniu się z szamponem,na pewno opiszę:))

      Usuń
  9. hahaha powiedziec że coś wzbudza pożądanie a facet nawet masłem się wymsaruje aby je uzyskać:) Nooo ale tego zapachu jestem bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On chciał tylko wypróbować...Kochany-kurcze ale mi się chce śmiać.Zapach -karmel.Kwestia gustu-mi się podoba.

      Usuń
  10. Oba szampony z Love2Mix kuszą mnie bardzo. Ja mam inną wersję i sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby te szamponiki mnie nie zawiodły.Chciałabym jeszcze turecki z Planety Organicy i rokitnikowy ale spokojnie-nie wszystko jednocześnie.

      Usuń
  11. O tak szampony bardzo kuszą. Też miałam Tutti Frutti cudny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie jak kusiły!O tak masełko ma piękny zapach.

      Usuń
  12. Daj znac jak sie spisze szampon z NAtura siberica ;) Ja nastpenym razem kupi ten z pomarancza i chilli ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja nienawidzę tego internetu :P napisz jak się nożyczki sprawują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę po pierwszym podcięciu końcówek.

      Usuń
  14. Te Love2Mix muszę w końcu kupić bo kuszą mnie bardzo, ale muszę poszukać do włosów przetłuszczających się. Ciekawe czy pokona GP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że dałyby radę.Moje włosy ostatnio mają Focha.

      Usuń
  15. Rozpieszczają Cię widzę :) Ale to dobrze, dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie a razie słońca jak na lekarstwo :/ Ooooo ale Cię rozpieszczają :)Chociaż ja tez ostatnio nie mogę narzekać, narzeczony zabrał mnie na zakupy razem z moimi rodzicami, w Rossie na promocji -40 też kilka rzeczy pozwoliła mi dorzucić do koszyka :D
    Miałam to masło z Farmony i nawet nie zużyłam 1/3. Zapach mnie zmęczył już po 1 razie. Wszystko nim przesiąknęło, całe łóżko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej,żeby słoneczko mi "nie uciekło".Co do masełka to je uwielbiam.

      Usuń
    2. A i mam ten podkład, na razie uczucia mieszane i jeszcze wstrzymam się z werdyktem ;) Ale klasyczny HM uwielbiam od prawie 2 lat ;)

      Usuń
  17. Jak ja bym chciała w końcu znaleźć te masło z GP! Akurat tą wersję z różą. W rossmanie i naturze u mnie są niestety dostępne dwie inne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem przypadkowo wpadł na nie W.,domyślił się że będzie mi się podobało -miał rację.

      Usuń
  18. Te szampony LOVE2MIX mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masełka do ciała też bym sobie z chęcią kupiła, ale męczę mleczko z Ziaji, cholerstwo tak wydajne, że się skończyć nie chce;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczko z Ziaji mam kakaowe i pomarańczowe,i tak sobie stoją...a co tam.

      Usuń
  20. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi Radical:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze zdaje egzamin,jeśli masz problemy z wypadaniem-poecam!!!!

      Usuń
    2. Póki co z wypadaniem nie mam większych problemów, ale jeśli się pojawią to na pewno zakupię :)

      Usuń
  21. Rosyjskie kosmetyki... Aż ślinka cieknie :D
    Ale niestety u mnie ten burżuj sie nie sprawdził- jakieś takie inne światło było w rossmannie i jak się okazało za żółty dla mnei był :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jesr ok,ale wole Rimmel Wake me Up

      Usuń
  22. tak, ten zapach masełka GP jest cudowny, kiedyś nie lubiłam takich zapachów, obecnie zapach różany jest moim nr 1

    OdpowiedzUsuń
  23. Będę musiała zakupić Radical chyba, od kilku dni zaobserwowałam mega wypadanie włosów :((( Nie wiem czym to może być spowodowane, nic nowego w pielęgnacji nie doszło, ale trzeba będzie spróbować , może akurat pomoże :( Z Eveline micel bardzo mi nie pasował, trudno się nim zmywało makijaż, nie radził sobie z kredkami i tuszem, szampony Love2Mix - ZAZDROSZCZĘ ;)))))
    Heh a to Ci Wojciech się wysmarował :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Radical!Mi również wypadają włosy i podobne jak Ty nic nowego nie dodawałam.

      Usuń
  24. Chilli z pomarańczą ma specyficzny zapach - nie dla mnie. Wcale nie stymuluje wzrostu :/

    OdpowiedzUsuń